• primo

BIM mars 2021

Hoppar in här, det är första försöket efter uttag av spiral 9/2

Vet inte när bim är då jag inte vet hur kroppen fungerar efter horonspiral.

Jag har blödigt sen jag tog ut den, men vet ju inte om det är mensen eller om det blir så efter man tar ut spiral, nån som vet?

Vi ska försöka få en fjärde

• primo
    myownworstenemy skrev 2021-02-17 21:20:26 följande:

Ja, vi gjorde en fertilitetsutredning i höstas. De hittade inget på mig (förutom lite hög ålder och lite högt BMI... ska försöka ändra på det sistnämnda i alla fall) men min sambos spermier är lite slöa tydligen. Om någon har något tips på att förbättra det får ni gärna höra av er! Han äter tillskott och så.

Min menscykel brukar vara väldigt regelbunden, dock var min mens 5 dagar sen i december så då hann jag nästan tro att jag var gravid! Mycket konstigt och ovanligt för mig.

Min man skulle inte kunna göra mig med barn för 11 år sen då spermierna va för dåliga.

Sen börja han äta Zink och folsyra och då blev vi gravida så vi har nu 3 underbara barn.

Vi båda äter det nu när vi börjar försöka bli gravida
  • primo
    Bacon89 skrev 2021-02-27 14:59:52 följande:

Har precis plussat! Kan knappt fatta det. Hade en känsla men har inte plussat före bim innan. Idag bim-3. Tog ett tidigt som va svagt positivt, sen ett vanligt som va positivt och ett digitalt. Ingen tvekan. Helt sjukt! Håller tummarna för er andra!

Grattis
  • primo

Lägger till mig, det är ju första försöket efter vi tog ut spiralen så är osäker på datum

Bim mars 2021

eae95 1/3

Smacko 1/3

Bacon89 2/3

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Jahoppsan5 26/3

• primo
    Äit skrev 2021-02-28 08:40:28 följande:

Jag tog ett nytt test idag,ett som inte går och snacka bort. Jag har inte vågat tro.... Men nu gör jag det <3

Ni får ursäkta dem fula pyjamasbyxorna som är bakgrunden haha!

grattis
  • primo

Nu kom mensen, nu får jag hoppas det tar sig nästa månad.

Visst det är bara första försöket men va nedstämd man känner sig

Svar på tråden BIM mars 2021