• Kattis93

BIM mars 2021

Jag hoppar gärna även in!

Dag 17 sedan min förstöra graviditet men även mitt första missfall i vecka 8+5. Hoppas på en ägglossning nu och en bim 9/3.

Någon annan här som nyligen haft missfall?

• Kattis93
    Rosahimmel86 skrev 2021-02-19 05:52:38 följande:

Yes! Nu har jag blinkande gubbe på CB efter missfallet

Nu är det bara att "ligga i" och hoppas på det bästa :)

Borde ha BIM omkring 8 Mars

Men jag skriver i BIM när jag får fast gubbe på CB för då vet jag med säkerhet

Jag har och blinkande gubbe för första gången efter ett missfall 19 dagar sedan. Hoppas på fast i dagarna och att detta år gängen det gäller! :D
  • Kattis93
    Jozsan skrev 2021-02-19 19:59:59 följande:
    Jo det är ju klurigt att få till sex när båda jobbar olika, vi jobbar också olika och jag är så trött när han kommer hem sen är ofta äldsta barnet vaken så det blir svårt.

Nu jobbar han mindre i och med Corona så då har vi kunnat få till sexet lättare.

Första barnet blev till välfugt snabbt, var 19 år då. Andra på försök 2, så har haft tur de gångerna.

Nu är vi inne på försök två och jag tror vi prickade in rätt bra ändå, så nu blir det att vänta och se om det vill ta sig. Min man har dock haft problem med cystor i testiklarna så vet inte om det kan påverka..
    Jag är helt med på det med olika tider på jobbet.. Försvårar det en del! Hoppas på en ägglossning denna helgen men jobbar några nätter i rad och då är det nästintill omöjligt "att få till det" här hemma och man blir orolig att man ska missa det. 
  • Kattis93

Äntligen den riktiga smileyn cg ägglossning sker! Ska bara se nu att tempen och stiger! Cykeldag 20 helt överlycklig. Hela dagen har jag haft molande värk över höger sida, någon som vet om detta kan vara ägglossningsmärta? Lägger officiellt till mig i listan ????????

Bim mars 2021

Bacon89 2/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Tryingtogetnr2 5/3

Rosahimmel86 5/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Mamma91a 16/3

• Kattis93

Så då var det 7 dagar sedan ägglossning. Sexet skedde 48 timmar före bekräftar ägglossning och jag hoppas att det räcker! Märkliga flytningar, mycket och kletigt om man vågar skriva så ???? hoppas hoppas på att plussa i helgen!

• Kattis93
    JIBL skrev 2021-03-04 14:01:51 följande:

Grattis!=)

Tack!! ?? Dag 33 efter missfall utan mens mellan.. hoppas bara denna vill hålla i sig!
  • Kattis93
    Maramba skrev 2021-03-09 07:23:41 följande:

Herregud. Plötsligt dyker det upp svaga streck på mina test. ÄL+9. Är alldeles skakis.

Får för mig att det måste vara fabrikationsfel på mina billiga test. Hade endast ett cb digital som visade negativt samt ett ÄL-test som var nästan blankt. Har för mig att äl-test i princip alltid ger fullt utslag vid graviditet? Någon som vet det?

Vad tror ni? Ser ni strecken? Tagit tre stycken nu på morgonen och alla ser likadana ut.

Så såg mina teater ut på öl+8 och är idag i vecka 6 ????
Svar på tråden BIM mars 2021