Inlägg från: Tvåbarnsmorsan92 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmorsan92

BIM mars 2021

Hej tjejer, jag hoppar gärna in här också. Missfall i januari och har inte stenkoll på BIM men hade äl värk och starkt utslag förra tisdagen, dagen efter hade vi sex och nu är det väl bara att hoppas. Har två barn sen innan på 3 år och strax över 1,5 år!

Enligt min app borde min mens starta i helgen/början på nästa vecka. Någon mer med BIM däromkring? Och någon som känner av några tecken eller så ? :)

• Tvåbarnsmorsan92

Jag tog ett test (alldeles för tidigt) igår med RFSU och fick ett svagt streck. Min man såg det när jag visade på FaceTime. Men jag blir ändå osäker på om det var ett spökstreck för det var så ljust. Har inga fler tester och vill vänta till helgen men det är sååååååå svårt att hålla sig från att springa till affären och handla haha!

Någon som testat med RFSU förut och vet om det är vanligt med spökstreck på dom? Kollade på det idag igen och strecket var kvar

• Tvåbarnsmorsan92

Kramper och framförallt ut mot höger sida idag, borde ha mens typ imorgon eller fredag ! Men märkte nu att jag har väldigt kletiga flytningar alltså typ ägglossningsflytningar tror att jag redan haft ägglossning, tog äl tester och har dessutom alltid kraftig värk vid ägglossning. Men någon som har något liknande? Väldigt svullen om magen och vill äta hela tiden

• Tvåbarnsmorsan92
    goodenough06 skrev 2021-03-03 13:45:24 följande:

Jag har så, mina flytningar har varit tjocka och kletiga i typ en veckas tid haha, inte så genomskinliga som mitt ÄL-sekret brukar vara utan mer vita. För mig var det ett tecken på graviditet!

Så himla konstigt det där! Min första graviditet var mina flytningar vattniga och i mängder, andra graviditeten försvann dom helt och graviditeten som blev ett missfall så var det typ som nu. Dom senaste dagarna har dom varit tjocka och vita. Nu är dom typ så fast som snor typ haha ! Vi får se helt enkelt!
  • Tvåbarnsmorsan92
    Jojjans skrev 2021-03-03 14:21:12 följande:

Är inte flytningarna hala och genomskinliga så är det nog inte tecken på ägglossning iallafall.

När jag var gravid hade jag mer lotion-lika, vita och flytande... men en helt ny typ av flytningar pekar ju på att något nytt händer, hoppas!

Jag borde också få mens om några dagar och tycker jag haft mer flytningar än vanligt

Min första graviditet var mina flytningar vattniga och i mängder, andra graviditeten försvann dom helt och graviditeten som blev ett missfall så var det typ som nu. Dom senaste dagarna har dom varit tjocka och vita. Nu är dom typ så fast som snor typ haha ! Vi får se helt enkelt!
Svar på tråden BIM mars 2021