• MommyA

BIM mars 2021

Hoppar in här jag med. Var med i februari tråden men blev inget plus. Så nya tag. Blir 3e försöket för oss. Har två barn sen innan på 9 och 11 år. Blir typ deprimerad av detta trodde ju det skulle gå lika fort att få plus som med andra barnet.. blö!

• MommyA
    Jozsan skrev 2021-02-18 22:22:42 följande:

Spännande!

Jag är så nervös att det inte kommer gå att bli gravid igen, är 34 nu och det är över 6 år sedan vi var gravida senast. Vet ju att det blir svårare ju äldre en blir, så det sätter ju en stress i en. Men vi försöker nu så får hoppas att ett litet mirakel snart vill flytta in :)

Hur lång tid tog det med andra barnet för er och hur gammal är du?

Ja det är ju så men man är så otålig. Mitt andra barn blev till på första försöket kollade bara när äl va sen blev hon till direkt. Nu har jag en ny man sen 7 år tillbaka ha har inga barn sen innan så det känns extra roligt för båda. Jag är 33 år.
  • MommyA

Lägger till mig med, har bim 15/3

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3 (Plussat)

JIBL 7/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Jojjans 6/3-11/3

Ploppis 15/3

MommyA 15/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Tryingtogetnr2 24/3

Onewayticket 25/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

Jozsan 31/3[/quote]

• MommyA

Har bim på måndag. Och väntar leverans på ett digitalt test idag men tror jag ska vänta. Har testat tidigt med men det var negativt då. Har lite ont i brösten men brukar ha det innan mens med. Känner mig inte gravid. Men kommer o bli besviken om jag inte är det, Har haft väldigt mkt mys. Är tredje försöket nu.

• MommyA

Vet inte vad jag ska ta vägen. Är det verkligen sant? Är dessa test att lita på? Ingen mens idag iaf. Jag skakar :)

• MommyA
    Sopkvasten skrev 2021-03-15 09:18:16 följande:

De är absolut att lita på. Stort grattis!!!

Är dem? Varför? Går här och ler för mig själv. Tack! :)
  • MommyA
    Hoppas2022 skrev 2021-03-15 10:24:36 följande:

Stort grattis :)

Tack så mycket :) kan inte riktigt ta in det bara att det stämmer. Kommer säkert att ta ett test igen om någon dag. Hur går det för dig?
  • MommyA
    Hoppas2022 skrev 2021-03-15 13:28:38 följande:

Jag fick spottings idag och sen så testade jag negativt så här blev det inget. Vi försökte inte ens så jag är inte förvånad men i och med att jag testade positivt då jag mådde illa så höjdes förhoppningarna. Min man blev ledsen idag när jag berättade att det inte blev något så vi bestämde trots allt att vi börjar på riktigt vid nästa äl :) skulle egentligen vänta några månader eftersom det passar bättre ekonomiskt men i och med sekundär barnlöshet och att vi är äldre nu så kanske det bara är dumt att vänta. Så jag är ändå glad att vi tagit beslutet nu att påbörja bebisverkstad :)

Då önskar jag er all lycka och att det tar sig nästa gång :)
Svar på tråden BIM mars 2021