Sopkvasten skrev 2021-03-16 16:22:00 följande:
Usch, vet ni vad? Jag kanske inte alls är gravid :( har ju fått svaga test och idag testade jag göra ett test med KRANVATTEN och inser ju att det också ser ?positivt? ut. Så det är faktiskt bara ett torkstreck!
Känner mig så dum som trodde att jag var det. Ska aldrig testa tidigt med såna stickor igen och vill verkligen varna er andra för att göra det också. Får ju skylla mig själv såklart. Som sagt, känner mig som ett riktigt pucko....
Tar ett testa tidigt imorgon bitti istället och hoppas på att få se färg i det strecket.
Kolla här bara, om det nu är så att strecket syns med FL:s lite taskiga upplösning:
Åh vad tråkigt! Känn dig inte dum, vi har alla testat tidigt och letat ihjäl oss efter det där svaga strecket <3 Håller tummarna för att det blir ett glatt besked imorgon! Kanske kan du gå och köpa ett digitalt test? Så du slipper göra en egen tolkning utan får mer svart på vitt. (Vet iofs inte när du har BIM, om du inte haft det ännu så finns det ju fortfarande en chans oavsett resultat imorgon)