Inlägg från: Anonym (Enligt min erfarenhet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enligt min erfarenhet)

Tänder på äldre kvinnor!

Enligt min erfarenhet i "ämnet" så har äldre damer som gillar yngre män en rätt specifik smak. De gillar väldigt unga män, så är du 30 är du alldeles för gammal. Redan 25 kan vara för gammal, helst skall du vara 18-22, kan funka upp till 25. Du behöver vara muskulös, men smal och muskulös, inte "grov" 

Min taktik var att slätraka ansiktet (skägg går bort) och ha väldigt tight-tshirt. På krog/nattklubb tittar du efter äldre damer. (Tänk nu för Guds skull inte 35 som "äldre" utan snarare 50+) Du känner igen dem på:

* Kraftig övervikt
    * Stark parfymdoft mixad med alkohol och tobakslukt
    * Kattdjurs (tiger, gepard)- eller zebramönstrade (behöver inte vara svart/vitt kan även vara rosa/vitt) kläder och/eller accessoarer
    * Rökning

Anonym (Knas) skrev 2025-02-22 09:28:27 följande:
    Hahaha så tokigt! Vilken fördom du, att vi som gillar yngre är på det viset. Själv är jag långt ifrån det du beskriver. Är inte överviktig, styrketränar och har fin kropp. Dricker inte. Röker inte. Skulle aldrig bära leopard mönster. Gillar inte babyfejs. Skäggstubb är mums. Inga smala killar. Vältränade tänk hockeykille. Lång, men inte över 190. Gärna runt 30 år. Är själv 55. Och ja, jag har haft en del yngre kks. Och har. 
    Till TS, bor du i Stockholm så gå till klubbar där publiken är blandad. Behöver inte vara Golden hits haha. Tinder är bra. Där finns de som vill finnas för umgänge. Var tydlig med vad du söker.
    Jag är gammal nu men jag lärde mig det här när jag var i övre tonåren. Jämnåriga tjejer ville ha lite äldre killar, tjejer mellan 20-30 var inte ett dugg intresserade av tonårskillar, inte 30-40 heller. Så vad skall man då göra?

Det är en högst personlig erfarenhet där jag såg väldigt tydliga mönster, bokstavligt talat mönster med kattdjursmönster, hög ålder och kraftig övervikt.

De gillar inte skäggstubb utan de vill slicka en på kinden och säga "helt slät". 18-22 skrev jag för att vara politiskt korrekt. I själva verket är det 16-22.
    burleskburkläsk skrev 2025-02-22 15:27:21 följande:
    Hahahahaha fan det dummaste jag läst nånsin! 😆
    Raspig tunga med en smak av askkopp, chilinötter och öl.
Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor!