Inlägg från: Anonym (norrmannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (norrmannen)

Tänder på äldre kvinnor!

burleskburkläsk skrev 2025-02-22 15:27:21 följande:
    Hahahahaha fan det dummaste jag läst nånsin! 😆
    Håller  med, hör 80-talet till. Kvarrrterskrogens gamla rökande alkiskärringar med leopardkjol håller på att dö ut.
    Dagens mogna, eleganta kvalitekvinnor är helt nåt annat.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Lillie) skrev 2025-02-27 11:21:32 följande:

Jag tror inte fenomenet alls är särskilt ovanligt. Jag har t.o.m. sett klotter där det står i love milf/gilfs. Det finns en hel genre inom sex vilket troligen hjälper till att normalisera det. 

Därför känn inte att det är något onormalt. Det verkar höra till nuförtiden att en yngre män ska få uppleva en äldre kvinna. 

Lyckligvis fick jag uppleva detta som 24-åring.  Det är en helt speciell seksuell kemi mellan utsvulten, het mogen kvinna och kåt ung man.  Det tror jag alla som har den erfarenheten kan intyga på, både kvinnor och män.
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Pi) skrev 2025-02-27 12:11:19 följande:
    Jag håller helt med dig. 65-75 är de bästa kvinnorna om dom är välbevarade. Fy satan vad underbart det är med en kvinna i din ålder som är blond, kurvig, stora bröst, lagom vältränad, luktar ljuvligt och är kultiverad. Går du på krogen 30 gånger (väldigt högt räknat kanske) på ett år och är ca 30-50 år, ser ganska bra ut, är social och kan känna in är chansen att du får knulla en sådan kvinna åtminstone en gång ganska stor.
    Håller 100 % med.  Och många utav dom ser inte ut som sin ålder heller.  Dom har en sensuell och erotisk utstråling utav en annan värld.  
Svar på tråden Tänder på äldre kvinnor!