Inlägg från: StarlightStorm |Visa alla inlägg
  • StarlightStorm

    Farligt för bebis???

    Hej alla!

    Jag e 8 månader gravid o längtar längtar längtar efter min lilla tjej!!! Men jag har rökt under hela gravidditeten pga SÅÅÅÅ svårt att sluta!!! Min kille sa igår att jag borde sluta röka men tänker att "skadan är redan gjord" så att säga??

    E de nån ide att sluta röka nu när jag ändå är så långt gången?? Hur länge e cigaretter farliga för barn?? HJÄLP!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-02-10 20:31
    Har googlat hur mycket som helst men hittar ingenting!! Kände att jag var tvungen att göra ett konto o fråga här för ingen annan har gjort en sån här tråd heller!
  • Svar på tråden Farligt för bebis???
  • StarlightStorm

    Jahaaa...! Jag har aldrig fattat att de e så farligt för foster! Guuud jag skulle ju aldrig börjat röka om jag visste detta!! Tycker de e lite oansvarigt o inte meddela sådant typ när man köper cigg, man ser ju varningar o så på paketen men tycker de inte berättar tillräckligt,  men aja.......... De e en tråd för en annan gång!

    Nu måste jag skärpa mig ! Vill inte att min lilla tjej ska bli sjuk innan hon ens fötts! Hur slutade ni röka under graviditet?? Min kille säger att jag ba måste sluta men de e ju SUPER SVÅRT!!!! Jag har testat nikotin plåster men funkar EJ!!! E de dax för att testa nikotin tuggummi istället kanske??? Hur gjorde ni??

    TACK för alla hjälpsamma och fina svar!!!

  • StarlightStorm
    Lilant skrev 2021-02-23 09:12:14 följande:

    Och själv fick man soc på sig för att man drack en månad innan man blev gravid... hoppas detta är en skojtråd eller att det är sant och barnet får psd... barnet hade förtjänat mer... Du älskar inte barnet..


    URsäkta?? Hur kan man säga något så fruktansvärt till en annan människa??? Skäms!! Självklart älskar jag min lilla stjärna annars skulle jag väl inte ha skapat en tråd!! Hemskt de som hände dig men att önska LIVET ur mitt barn är UNDER ALL KRITIK!!!!

    Till alla som undrarr om detta är en skojtråd - NEJ undrade genuint över detta annars hade jag inte skapat tråden! TACK för alla trevliga och fina svar, de har hjälpt mycket!! Ringde MVC o bad om hjälp med rökningen o de lovade att hjälpa o stötta så mycket de kunde, tusen tack till alla som svarat!!
Svar på tråden Farligt för bebis???