• Anonym (Ingen sex på jobbet.)

Sex på jobbet, är det så vanligt?

Har flera vänner och bekanta som konstant verkar hamna i sexiga situationer, och deras arbetsplatser verkar vara rena porrfilmshandlingen med spännande saker som händer. Både på arbetsplatsen och på after work.

Jag ser bra ut enligt andra, men det närmaste sex jag kommit i anslutning till jobbet är att en manlig kollega på jobbet daskade mig i baken på en afterwork. Han bad om ursäkt direkt efter vilket kändes genuint. Jag blev lite sur, men inte ens arg. Förvånad, sedan lite sur, han bad om ursäkt. Det var allt. Sedan har ju båda cheferna för företaget en relation...men de är ju gifta med varandra och har säkert vart det i 20 år sedan ens de startade företaget. Så det räknas inte riktigt som andra människor beskriver sina jobb, även om de pussat varandra ibland på arbetsplatsen och uppenbarligen dras till varandra (annars hade de nog inte vart gifta).

Alltså en helt annan grej jag upplever mot vad andra människor på andra arbetsplatser säger. Ingen som har sex på kontoret, inga afterwork som slutar i trekant, ingen som suger av chefen under hans skrivbord, ingen som vänstrar med sekreteraren... ingen porrfilmshandling, inget flirtande...inget sånt alls.

Hur vanligt är det med sex på jobbet? Extremt vanligt som jag hör av andra, händer inte öht. som jag själv upplever? Nånstans däremellan?

• Svar på tråden Sex på jobbet, är det så vanligt?
  • Hunken80

Beror väl på vad man har för jobb...jobbar man i en butik är det kanske inte så lätt.

• Anonym (Tjejen)

På mitt förra jobb var det låg medelålder, nästan alla jobbade som säljare och alla var både extroverta och snygga.. Det knullades som sjutton på konferenserna. Allt från gruppsex till sex i vilorummen på kontoren (på afterworks, ej arbetstid).. Många män raggade på en och man fick stå emot en del när man var i en relation... Även cheferna var sugna många gånger.. Det här var innan me2, idag har bolaget nog lugnat sig.. Minns en gång när jag och en kvinnlig kollega delade hotellrum på konferens. Det blev sent och vi gick tillbaka till rummet, vi blev kåta och det slutade med en lång natt där vi hade sex med varandra. Mitt första tjejsex.. Inte sista..

• Hunken80
    Anonym (Tjejen) skrev 2021-02-14 12:05:29 följande:

På mitt förra jobb var det låg medelålder, nästan alla jobbade som säljare och alla var både extroverta och snygga.. Det knullades som sjutton på konferenserna. Allt från gruppsex till sex i vilorummen på kontoren (på afterworks, ej arbetstid).. Många män raggade på en och man fick stå emot en del när man var i en relation... Även cheferna var sugna många gånger.. Det här var innan me2, idag har bolaget nog lugnat sig.. Minns en gång när jag och en kvinnlig kollega delade hotellrum på konferens. Det blev sent och vi gick tillbaka till rummet, vi blev kåta och det slutade med en lång natt där vi hade sex med varandra. Mitt första tjejsex.. Inte sista..

Värsta porrnovellen ;p vill höra mer
  • Anonym (Oj ja)

Men menar du på jobbet eller på fester i anslutning till jobbet? På fester/konferenser mm: OH JA! på alla mina arbetsplatser har det pippats, mer eller mindre så klart. Mycket otrohet också. Vill man ligga får man ligga.

På arbetsplatserna: förhoppningsvis inte lika vanligt men jag har passat på ;) då som lastbilschaufför så hyfsat privat både i hytten och på flaket!

• Anonym (kaffedraken)

Jag har ingen erfarenhet av sex på jobbet. Däremot så har jag jobbat med många sexiga kvinnor. En av dom hade jag en flirt med, och det var nära att vi inledde en sexuell relation. Tills hon fick kalla fötter.

Kärlek på jobbet har jag däremot erfarenhet av. De tre senaste kvinnorna som jag blev kär i, var arbetskamrater.
    Har läst att jobbet är ett av de vanligaste sätten att träffa nån på.
    Fast inte enligt de flesta här på Familjeliv.

• Anonym (Ingen sex på jobbet.)
    Anonym (kaffedraken) skrev 2021-02-14 12:27:50 följande:

Jag har ingen erfarenhet av sex på jobbet. Däremot så har jag jobbat med många sexiga kvinnor. En av dom hade jag en flirt med, och det var nära att vi inledde en sexuell relation. Tills hon fick kalla fötter.

Kärlek på jobbet har jag däremot erfarenhet av. De tre senaste kvinnorna som jag blev kär i, var arbetskamrater.
    Har läst att jobbet är ett av de vanligaste sätten att träffa nån på.
    Fast inte enligt de flesta här på Familjeliv.

Det brukade vara så. Det är inte något av de vanligaste sätten att träffa någon på, men det var så för några decennier sedan.
  • Anonym (kaffedraken)
    Anonym (Ingen sex på jobbet.) skrev 2021-02-14 13:33:16 följande:
    Det brukade vara så. Det är inte något av de vanligaste sätten att träffa någon på, men det var så för några decennier sedan.
    Hur vet du det? Jag läste det här senast idag. Artikeln är från 2019. Den är alltså inte decennier gammal.

Just arbetsplatsen är en av de mer populära platserna för vuxna att träffas, konstaterar sexualupplysaren Inti Chavez Perez.

? Och det är inte konstigt: Vi är mycket på jobbet och träffar nya människor där. Vi får överkomma svårigheter tillsammans och det skapar täta band.

www.ingenjoren.se/2019/02/14/kar-pa-jobbet-ta-det-forsiktigt/

• Anonym (Morw)

Tror det är rätt vanligt. På min förra arbetsplats hände det att lågs en del mellan kollegor.

Även på min sambos arbetsplats var det en hel del "liv" mellan kolegorna.

Hur det är där nu vet jag ej och på mitt nya jobb har jag då inte hört eller sett nåt =)

• Anonym (Förekommer)

Nej, knappast extremt vanligt eller ens vanligt.

Förekommer och vi hade en kille på kontoret som knullade en tjej på grannkontoret.

Båda gick sedan hem till sina familjer.

Känner till flera tjejer som knullat till sig både bra arbeten och lägenheter.

Svar på tråden Sex på jobbet, är det så vanligt?