Sex på jobbet, är det så vanligt?
Har flera vänner och bekanta som konstant verkar hamna i sexiga situationer, och deras arbetsplatser verkar vara rena porrfilmshandlingen med spännande saker som händer. Både på arbetsplatsen och på after work.
Jag ser bra ut enligt andra, men det närmaste sex jag kommit i anslutning till jobbet är att en manlig kollega på jobbet daskade mig i baken på en afterwork. Han bad om ursäkt direkt efter vilket kändes genuint. Jag blev lite sur, men inte ens arg. Förvånad, sedan lite sur, han bad om ursäkt. Det var allt. Sedan har ju båda cheferna för företaget en relation...men de är ju gifta med varandra och har säkert vart det i 20 år sedan ens de startade företaget. Så det räknas inte riktigt som andra människor beskriver sina jobb, även om de pussat varandra ibland på arbetsplatsen och uppenbarligen dras till varandra (annars hade de nog inte vart gifta).
Alltså en helt annan grej jag upplever mot vad andra människor på andra arbetsplatser säger. Ingen som har sex på kontoret, inga afterwork som slutar i trekant, ingen som suger av chefen under hans skrivbord, ingen som vänstrar med sekreteraren... ingen porrfilmshandling, inget flirtande...inget sånt alls.
Hur vanligt är det med sex på jobbet? Extremt vanligt som jag hör av andra, händer inte öht. som jag själv upplever? Nånstans däremellan?