• emilebu

    frågeformulär om föräldraskap

    Hallå!
    First of all i want to apologize for not writing in SwedishRynkar på näsan I'm university student from Lithuania studying the cultures and languages of Scandinavian countries. Currently i'm writing my bachelor thesis named "Parenting styles and it's tendencies is Sweden: case of three generations". I have my research questionnaire and i need at least 30 swedes to answer my formulated questions in order to graduate university. 
    I would really appreciate if you could answer my questions about childhood.

    Here's the questionnaire: https://forms.gle/uxKSnbcdxtbFyt8R6
    You can answer all of the questions in your native language and it is not mandatory to answer all of them. Feel free to answer the ones you feel most comfortable with. Thank you so much in advance{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden frågeformulär om föräldraskap
  • emilebu
    Aliona skrev 2021-02-13 21:00:15 följande:

    Done.

    Just a quick remark: in the question in age, you miss the age group 40-45.


    Thank you so much! Also i want to thank to every single one who had time to answer my questionsSolig 
    Also, thank you for the remark, i fixed the mistake.
  • Hyllemor
    emilebu skrev 2021-02-14 10:38:26 följande:

    Ja, självklart. Du kan kontakta mig via mail [email protected]. Jag kommer att meddela dig när jag ska ha min kandidatuppsatsen Glad Men jag bara ha 6 svaren nu och jag behöver minst 30...


    På facebook kan du hitta grupper med mammor eller föräldrar. Mammor i stockholm, mammor i Malmö etcetera, föräldrar, etcetera. Där kan du nog få fler som svarar.
  • emilebu
    Hyllemor skrev 2021-02-14 21:41:10 följande:
    På facebook kan du hitta grupper med mammor eller föräldrar. Mammor i stockholm, mammor i Malmö etcetera, föräldrar, etcetera. Där kan du nog få fler som svarar.
    Jag ska försöka. Tack så mycket!Solig
Svar på tråden frågeformulär om föräldraskap