-
Rosa streck i vita bönor
Sön 14 feb 13:44 Läst 0 gånger Totalt 4 svar
Sön 14 feb 13:44
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Har upplevt detta flera gånger, att det i mitten av toppen på bönan är ett rosa streck. Blev först rädd det var mask men verkar inte vara det utan liksom en del av bönan som är typ maskformad men är fast i konsistensen. Någon som vet om det ska vara såhär och om jag vågar äta dem?
-
Anonym (Anonym)
Sön 14 feb 16:21 #1
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Det är resterna av deras blodådror. Känns väl inte helt fräscht, men jag brukar köpa på burk med tomatsås och inte försöka tänka på det.
-
Sön 14 feb 16:33 #2
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Men snälla du- blodådror?! Bönor är en växt och har således inte blodådror.Anonym (Anonym) skrev 2021-02-14 16:21:13 följande:Det är resterna av deras blodådror. Känns väl inte helt fräscht, men jag brukar köpa på burk med tomatsås och inte försöka tänka på det. -
Anonym (Anonym)
Sön 14 feb 16:37 #3
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Tyst med dig. Nu förstör du ju hela söndagsnöjet.Jag är bara jag skrev 2021-02-14 16:33:19 följande:Men snälla du- blodådror?! Bönor är en växt och har således inte blodådror. -
Sön 14 feb 16:42 #4
Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra.Men ärligt...ska det se ut sådär?
Du är här:
FamiljeLiv.se
Innehåll
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.
Innehåll
Innehåll
FamiljeLiv.se
© 2003-2021 - All rights reserved
Modern Women Media Sweden AB
Kungsgatan 44, 5tr
111 35 Stockholm
Sweden