Överreagerar jag? (Alla hjärtans dag)
Förra året på alla hjärtans dag fick jag en jättefin bukett av min man, men fick höra flera flera gånger att buketten var dyr, dyr, dyr!
Några veckor senare kom det fram att min man varit otrogen mot mig, och även köpt blommor till sin älskarinna.
Dessa alla hjärtans dag blommor ligger i huvudet. Dyrt dyrt dyrt dyrt!! JAG HATAR BLOMMOR efter denna händelse!!
Jag valde att försöka och stannade med honom.
I år sa jag till honom, köp inga dyra blommor, köp rosor på plantagen för 40kr! Och vad gör han? Köper blommor med blombud för över 500kr.
Jag flippar!! Flippar totalt!! Arg är bara förnamnet när butiken ringer för att stämma av så jag är hemma under dagen. Men det kommer inga blommor.. jag väntar till 22 som är sista tiden o frågar då min man. Jo men visst hade blommorna kommit, vid 3tiden när han skulle snabbt mer i källaren o lämna kartonger.. då passa han på och riva upp blommorna och slänga iväg dom..
Överreagerar jag? Jag är fly förbannad!! Han LJUGER då att lämna kartonger när blommorna egentligen blir levererade.. så inga blommor + över 500kr åt helvete..