Inlägg från: Anonym (Lolll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lolll)

Sexdocka som lösning på olika sexlust

Postman skrev 2021-02-16 18:50:41 följande:

Jag tycker det är helt okey med en sexdocka, kvinnor har ju många sexhjälpmedel så varför inte. Det jag ser problem med är hur du ska förvara den, dockorna är väl rätt stora och i takt med att dina barn blir större så kommer de till slut att hitta den, det kan bli lite jobbig situation då.

Nej, vi kvinnor har inte stora dockor av män att onanera med. Vi har dildos och massagestavar och anledningen att det finns så mycket av dessa och t.o.m. säljs på apoteket beror på att de är hjälpmedel för kvinnor ATT KUNNA FÅ orgasm, att lära sig få orgasm. Därför säljer apoteket inte detta till män- för män har inte samma problemen att orgasmera.

Jämförbart med en dildo är inte en sexdock utan en fleshlight som jag absolut tycker TS ska införskaffa.

Men att ha en docka att ligga med i ett hus med barn. Nej, inte ok. Det är skillnad på att använda ett redskap som en fleshlight eller dildo för egen sex än att projektera att man ligger med en fakemänniska.
  • Anonym (Lolll)
    Anonym (I) skrev 2021-02-17 12:04:49 följande:

Att dildos och sexhjälpmedel för kvinnor säljs mer öppet och på apoteket beror bara på att kvinnlig sexualitet sex som fin och naturlig medans mäns ses som ful och problematisk. 

Nej, mannens sex ses som naturligt. Kvinnligt sex ses som en konst man måste träna upp och bemästra.

Hur lång tid tog det för dig att kunna få orgasm från att du var sexuellt intresserad/aktiv?

För mig tog det 3 år av utforskande och sex för att tillslut få en orgasm. Det var inte det lättaste. Hade inte den blekaste aningen hur kroppen funkade. Finns ju liksom ingen porr för kvinnor som förklarar tekniken, vad sons ja stimuleras etc.
  • Anonym (Lolll)
    Postman skrev 2021-02-17 11:43:41 följande:

Nej jag ser det inte alls så dramatiskt på det som du vill beskriva det. Jag tycker det verkar vara ett utmärkt sätt om man går igång på det och vill ha en stunds njutning. Dessutom tycker jag du har fel i ditt påstående att det endast är ett hjälpmedel för kvinnor, det finns säkerligen lika många män som behöver träna på att kunna få orgasm eller lära sig få orgasm.

Det som kan bli lite krångligt är att gömma undan den, en dildo är ju lättare att gömma förstås.

Förlåt men jag har väldigt svårt att tro att män generellt skulle ha svårt att få utlösning. Spermierna måste ju ut, annars måste det ju tekniskt ske i sömnen eller på annat vis för att du som man inte ska implodera.

Kvinnligt orgasm funkar inte så. Vi är inte gjorda för att tömma oss.

Finns tydlig statistik på män va kvinnor som upplevt en orgasm.

Säger inte att sexleksaker för män är fel. Inte alls. Jag säger bara att de framställts i olika syfte.

Och en docka känns väldigt fel, oavsett om en man eller kvinna använder den. Just för att den är så lik en människa; i det här fallet en människa som inte samverkar i sexet utan ligger stel och tar emot. Blir liksom fel associationer här. Det speglar ju hur ett verkligt övergrepp ser ut.

Med en stav eller fleshlight använder du ju enbart fantasin och där är förmodligen inte motparten en död fisk i den tanken? Eller?
Svar på tråden Sexdocka som lösning på olika sexlust