Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Sexdocka som lösning på olika sexlust

Anonym (Sexdocka) skrev 2021-02-17 19:51:36 följande:

En sexdocka går inte att gömma för sambon. Barnen är också ett problem.

Jag har redan en flechlight men tror att en docka är mer lika riktigt sex. Men såklart inte som riktigt sex. Alternativet att åka utomlands där det är lagligt att köpa sex är också krångligt. Om man nu vill ha realism.

Sambon är svår att prata med. Men hon vill inte förhandla, kompromissa eller komma med seriösa förslag. Hon kan inte ens gå med på att runda av mig.

Blev inte heller avrundad, haha .... på 14 år
  • Anonym (Hmm)
    Lumbago skrev 2021-02-17 20:12:17 följande:

Hon ser inte att hon behöver se till dina (fullt normala) behov i relationen. Sluta direkt med att göra några som helst sysslor i hemmet eller för henne överhuvudtaget. Vill hon ha mat så får hon köpa den för egna pengar och tillaga den själv och så vidare och så vidare.

Hon har det bra nu när hon lever gratis på dig som en snyltare som inte ger något tillbaka. Västerländska kvinnor är generellt sett lata, bortskämda och otacksamma.

.....och därför har du importerat din kvinna ifrån vardå??
    Hon ska uppenbarligen fylla dina behov men vad gör du för henne?
  • Anonym (Hmm)

Rätt lattjo egentligen .... de flesta kvinnor tycker det är en rättighet att ha en löskuk i byrålådan men om en snubbe har en lösfitta eller ännu värre - docka!!
    Trots att hon inte vill ha sex så gäller samma "regler".
    Löskuk = ok
    Gummifitta = not ok
    Jag och min gumma har ett riktigt bra sexliv, lite mindre ofta nu p.g.a klimakterie.
    Hon är väldigt öppen och förstående men jag fick ju rätt klart att hon har en man i byrålådan men mina antydningar om en "gummi-Gudrun" var inte ok.
    Varför är det sådan skillnad.
    Vi är särbo och roar oss väl både enskilt och tillsammans tänker jag

Svar på tråden Sexdocka som lösning på olika sexlust