• Momu

    Min pojkvän kallade mig ,,tjockis,,

    Hej, idag när jag ringde min nya pojkvän svarade han i telefon ,,hej tjockis,,. Jag är 1,60 och väger 63 kg. Har aldrig en man kallat mig ,, tjock,,.

    Det kändes jobbigt och inte kul alls . Även om det var på skoj ,förmodligen. Va tycker ni? Det är väldigt ny relation och vi har träffats två gånger, pratat mycket i telefon, men jag blev ledsen iallafall.

  • Svar på tråden Min pojkvän kallade mig ,,tjockis,,
  • Momu
    Jag är bara jag skrev 2021-02-18 18:49:53 följande:

    Jag hade bara lagt på luren och aldrig haft med mänskan att göra mer. Du är definitivt inte tjock! Och även om du hade varit tjock ska man inte behöva få det slängt på sig av en pojkvän. Jag hoppas du som minst sa att du blev sårad och ledsen!


    Exakt, så kände jag också , aldrig mer kontakt ???? Har iallafall sagt att jag är arg för det han har sagt .
  • Momu
    Anonym (Sara) skrev 2021-02-18 18:50:26 följande:

    Oavsett din storlek så är det ju en väldigt konstig sak att säga (hade nästan varit ännu konstivare om du vore "tjock"). Var det inte kopplat till nåt ni pratade om sist ni pratade, nåt slags försök till internt skämt? Om det inte finns någon koppling till något ni pratat om tidigare, nån film ni sett eller liknande är det ju bara märkligt.

    Jag skulle nog frågat om det var nåt skämt som jag inte fattade.


    Tyvärr, vi har aldrig pratat, skojat eller tittat på en film . Det kom från ingenstans bara ????
  • Momu
    Anonym (??) skrev 2021-02-18 19:21:46 följande:

    Pojkvän? Ni har bara träffats 2 ggr?


    Ja, kanske ,, pojkvän,, eller en kille jag dejtar skulle man kanske skriva!
  • Momu

    Tack för alla svar! Nu har jag faktiskt gjort slut med killen ! För mig blev det omöjligt att tänka sig vara med någon som i början på dejtande svarar på det sättet....sen var det fler saker innan som tydde på att det är inte rätt kille !

Svar på tråden Min pojkvän kallade mig ,,tjockis,,