• Anonym (Morw)

    Fisting

    Hej

    Jag och min sambo brukar "fista" hon njuter verkligen av det.

    Jag skulle bara vilja ha lite tips för jag får inte riktigt in hela handen, det tar som stopp när alla fingrar är inne det tar stopp vid knogarna.

    Det är inte mycket kvar skulle vilja ha tips så man klarar sista biten :)

  • Svar på tråden Fisting
  • Nicke989

    Har du rejält med bra glidmedel? Formar du handen som en "anknäbb" för att den ska glida in lätt? Är hon ordentligt uppvärmd, kanske redan fått orgasm på annat sätt?

  • Anonym (Morw)

    Jo flera orgasmer brukar hon ha fått och får under tiden.

    Formar handen som en anknäbb annars skulle det inte gå alls.

    Ska prova med mer glidmedel har haft ett vattenbaserat lite tidigare men hjälper verken mer eller mindre.

    Finns det något glidmedel som är bättre lämpat än andra?

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Morw) skrev 2021-02-20 16:21:36 följande:

    Jo flera orgasmer brukar hon ha fått och får under tiden.

    Formar handen som en anknäbb annars skulle det inte gå alls.

    Ska prova med mer glidmedel har haft ett vattenbaserat lite tidigare men hjälper verken mer eller mindre.

    Finns det något glidmedel som är bättre lämpat än andra?


    Gör en lite större research på CRISCO som av många anses vara bäst. Finns i många granska vanliga svenska webshoppar.

    Vilket använder ni nu?
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-02-20 16:28:10 följande:

    Gör en lite större research på CRISCO som av många anses vara bäst. Finns i många granska vanliga svenska webshoppar.

    Vilket använder ni nu?


    m.youtube.com/watch%3Fv%3DCATW_lvA7Ic&ved=2ahUKEwjX4d334_juAhVok4sKHWHJBq4QFjAAegQIARAC&usg=AOvVaw1-VuO-O2VruGZJLPPRtD_n
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Morw) skrev 2021-02-20 12:59:45 följande:

    Hej

    Jag och min sambo brukar "fista" hon njuter verkligen av det.

    Jag skulle bara vilja ha lite tips för jag får inte riktigt in hela handen, det tar som stopp när alla fingrar är inne det tar stopp vid knogarna.

    Det är inte mycket kvar skulle vilja ha tips så man klarar sista biten :)


    Om ni båda njuter av det så är det väl bra som det är? Vad är annars syftet med det? Att ni ska njuta eller en SM i hur mycket man kan stoppa in i en fitta innan den spricker?

    Vad är nästa steg? Två händer? Ett ben? Ditt hiuvud? Överkroppen? En bil? En traktor?
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (jaha) skrev 2021-02-20 16:52:14 följande:

    Om ni båda njuter av det så är det väl bra som det är? Vad är annars syftet med det? Att ni ska njuta eller en SM i hur mycket man kan stoppa in i en fitta innan den spricker?

    Vad är nästa steg? Två händer? Ett ben? Ditt hiuvud? Överkroppen? En bil? En traktor?


    Förvånas över din inställning. Bygger den på okunskap eller någon form av erfarenhet?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-02-20 16:57:33 följande:
    Förvånas över din inställning. Bygger den på okunskap eller någon form av erfarenhet?
    Förvånas äver ditt irrelevnata svar, bygger den på brist på vettiga argument?

    Frågan är enkjel. Om båda njuter av sexet som det är, varför är det så viktigt att stoppa in ännu mer? Va där det viktiga i sammanhanget, njutningen eller hur mycket man kan stoppa in?
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (jaha) skrev 2021-02-20 17:03:54 följande:

    Förvånas äver ditt irrelevnata svar, bygger den på brist på vettiga argument?

    Frågan är enkjel. Om båda njuter av sexet som det är, varför är det så viktigt att stoppa in ännu mer? Va där det viktiga i sammanhanget, njutningen eller hur mycket man kan stoppa in?


    Om du är nöjd med ditt sexliv och inte vill utvecklas i denna riktningen, så kan du åtminstone vara storsint nog att lämna utrymme till de som vill.. det är kanske inte så mycket begärt?
  • Tukt

    Som Vivi skriver ovan så är Crisco det, enligt mig, bästa. Framförallt undvika vattenlösliga glidmedel.

Svar på tråden Fisting