• Anonym (Morw)

Fisting

Hej

Jag och min sambo brukar "fista" hon njuter verkligen av det.

Jag skulle bara vilja ha lite tips för jag får inte riktigt in hela handen, det tar som stopp när alla fingrar är inne det tar stopp vid knogarna.

Det är inte mycket kvar skulle vilja ha tips så man klarar sista biten :)

• Svar på tråden Fisting
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-02-20 17:10:49 följande:
    Om du är nöjd med ditt sexliv och inte vill utvecklas i denna riktningen, så kan du åtminstone vara storsint nog att lämna utrymme till de som vill.. det är kanske inte så mycket begärt?
    Fortfarande inget savar på frågan jag ställde.

Vad är det viktiga. Att båda njuter eller hur myckert man kan stoppa in?
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (jaha) skrev 2021-02-20 17:13:23 följande:

Fortfarande inget savar på frågan jag ställde.

Vad är det viktiga. Att båda njuter eller hur myckert man kan stoppa in?

Vi får se vad trådstartaren svarar - frågan skall ställas dit.

Men du, jag skulle tro att båda njuter och vill detta.

Fisting bygger på njutning, samspel och intimitet.

Jag unnar dig att utforska och upptäcka!
  • Anonym (Morw)

Tack för era tips :)

Till (jaha) handlar inte om något SM i att få in mitt huvud tror inte du fattat grejen.

Det kan ju vara så att min partner frågar efter mer och att jag vill kunna ge det, utan att fittan spricker som ni tror.

Kanske ni som inte har ett samspel med eran partner och har dåliga erfarenheter, vad vet jag men tycker det är tråkigt att bli anklagad för att jag skulle vilja skada min partner.

• Anonym (iXi)

Synd att du (Jaha) tror att alla enbart är ute efter att skada?

Om Fistingen görs på rätt sätt så är det en helt annan känsla och inte alls smärtsam.

Tycker det är bra att Trådstartaren ställer frågan! Eller tycker du (Jaha) att det är fel att söka information??? Konstig inställning då...

Till trådstartaren... Be henne stå på knä och att du håller stilla... sen att hon själv trycker mot din hand och slappnar av. För mej hjälpte det att svanka och slappna av. 

MYCKE GLID!!!

• Anonym (jaha)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-02-20 17:16:03 följande:
    Vi får se vad trådstartaren svarar - frågan skall ställas dit.

Men du, jag skulle tro att båda njuter och vill detta.

Fisting bygger på njutning, samspel och intimitet.

Jag unnar dig att utforska och upptäcka!
    Tyvärr är ju TS partner inte här så vi får väl nöja oss med gissningar.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Morw) skrev 2021-02-20 22:54:52 följande:

Tack för era tips :)

Till (jaha) handlar inte om något SM i att få in mitt huvud tror inte du fattat grejen.

Det kan ju vara så att min partner frågar efter mer och att jag vill kunna ge det, utan att fittan spricker som ni tror.

Kanske ni som inte har ett samspel med eran partner och har dåliga erfarenheter, vad vet jag men tycker det är tråkigt att bli anklagad för att jag skulle vilja skada min partner.

Ja om hon gillar det så är det väl bra för alla.

Jag har inte anklagat dig för något, jag ställde en gansla enkel fråga  (vad är det viktiga, att ni båda njuter eller hur mycket man kan stoppa in). Och den har du nu besvarat.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (iXi) skrev 2021-02-22 21:13:28 följande:

Synd att du (Jaha) tror att alla enbart är ute efter att skada?

Om Fistingen görs på rätt sätt så är det en helt annan känsla och inte alls smärtsam.

Tycker det är bra att Trådstartaren ställer frågan! Eller tycker du (Jaha) att det är fel att söka information??? Konstig inställning då...

Till trådstartaren... Be henne stå på knä och att du håller stilla... sen att hon själv trycker mot din hand och slappnar av. För mej hjälpte det att svanka och slappna av. 

MYCKE GLID!!!

Synd att du inte kan skilja på en fråga och skada.
  • Anonym (iXi)
    Anonym (jaha) skrev 2021-02-22 21:44:31 följande:
    Synd att du inte kan skilja på en fråga och skada.

Då får du gärna förklara vad jag har misstolkat. Glad

Dumt om båda misstolkat.

• Anonym (jaha)
    Anonym (iXi) skrev 2021-02-22 23:02:45 följande:

Då får du gärna förklara vad jag har misstolkat. Glad

Dumt om båda misstolkat.

Jag ställde frågan om var fokus ligger. På att båda ska njuta eller på TS eget intresse av att få in hela handen.... på vilket sätt menar du att det är detsamma som att vilja skada någon? 
  • Anonym (Vältänjd)

Jag har blivit fistad i många år hon kanske inte är riktigt bekväm och avslappnad ännu låt det ta tid är ju en gemensam upplevelse blir hon riktigt blöt? Prova bakifrån med tiden går det lättare.

Svar på tråden Fisting