• Sat 20 Feb 2021 17:51
    629 visningar
    2 svar
    2
    629

    Hjäääälp Clear Blue Early

    Men fan att man aldrig ska kunna slappna av och kunna glädjas. Nu behöver jag hjälp.

    Jag fick ett blått svagt streck på Clear Blue Early Detector. Det var svagt men helt klart synligt. Det var det enda testet som faktiskt visade utslag. Jag tog sen lite förgivet att det skulle stegra till nästa dygn, i alla fall lite. Så jag suger på karamellen att berätta för min man eftersom jag såklart vill presentera en säker nyhet. Men sen idag när jag tog testet, även det med koncentrerad morgonurin, så var det fan nästan ännu svagare! Vad händer, varför är det inte starkare? Om HCG fördubblas varannan dag borde det väl bli lite starkare varje dag?

    Kommer min mens som vanligt (på onsdag) så kommer jag bli så otroligt besviken. Jag vet att jag är tidigt ute men testet har uppenbarligen haffat något. Frågan är om det redan är borta eller om det finns en chans. Jag har förstått det som att hcg inte lever sitt eget liv utan stegras stadigt :( hjälp!

  • Svar på tråden Hjäääälp Clear Blue Early
  • Anonym (Hm.)
    Sat 20 Feb 2021 17:55
    #1

    Om det är det enda testet som visade utslag så är du troligtvis inte gravid. Clearblue early visar ofta spökstreck tyvärr, så har du tagit det testet plus andra tester men enbart fått "positivt" med clearblue så är det nog ett spökstreck.

    Vänta någon dag och ta ett digitalt istället så får du svar svart på vitt.

  • Sat 20 Feb 2021 17:56
    #2
    Anonym (Hm.) skrev 2021-02-20 17:55:15 följande:

    Om det är det enda testet som visade utslag så är du troligtvis inte gravid. Clearblue early visar ofta spökstreck tyvärr, så har du tagit det testet plus andra tester men enbart fått "positivt" med clearblue så är det nog ett spökstreck.

    Vänta någon dag och ta ett digitalt istället så får du svar svart på vitt.


    Åh nej :( :( fan vad hemskt om det är så. Alla förhoppningar. Tack för ditt svar, jag ska göra så!
Svar på tråden Hjäääälp Clear Blue Early