Inlägg från: Anonym (Elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elin)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Jag är en 18-årig tjej som varit ihop med min kille i ca två år. Han är två år äldre och vi träffades i skolan. 
    Vårt sexliv har varit och är bra. I början var det väl lite trevande. 
    Han har aldrig gjort någon hemlighet av att han gillar och kollar en hel del på porr. Jag kan också gilla porr men inte på den nivån han är. Jag har heller inga problem med att han gillar och tittar på porr. Det har inte på något sätt påverkat oss negativt.
    Han gillar iaf BBC-porr (Big Black Cock) och då gärna med unga blonda tjejer. Tjejerna har sett ut ungefär som jag. Kort (153 cm), blond, smal med små bröst. 
    Efter ett tag frågade han om jag var sugen på att prova att ha sex med någon svart man med stor kuk. Kan inte säga att just det har varit någon speciell fantasi mer än något annat. 
    Vi började iaf leka med tanken och fantisera om det. Märkte att han gick igång på det och så småningom gjorde även jag det. Ibland när jag kom hem till honom så låtsades vi att jag träffat en mycket välutrustad svart men och haft sex. Då berättade jag en "historia" om detta. Hur vi hade haft sex, hur enorm kuk han hade haft osv.
    Detta ledde till att vi letade upp en svart, välutrustad man för att testa om detta var lika hett IRL. Den vi hittade är en snygg och vältränad man i ca +40-årsåldern. Detta hände i somras. Jag var otroligt nervös eftersom jag aldrig varit med nån riktigt välutrustad kille/man och var även nervös för hur allt skulle gå med känslor mellan mig och killen.
    Det blev en helt galen upplevelse för oss alla! Vi bestämde att mannen skulle komma hem till killen och ha sex med mig där medan killen tittade på. Jag bor hemma hos mina föräldrar så det var inget alternativ att träffas där första gången.
    Orkar inte beskriva allt som hände men det blev otroligt lyckat. Det var nya upplevelser för alla inblandade. Min nu mera älskare/bull hade aldrig haft sex med nån så mycket yngre och för mig och killen var ju allt nytt. Sexuellt var det också helt fantastiskt. Nu träffar vi honom en eller två gånger i veckan, för det mesta hemma hos killen. Killen tittar nästan alltid på men ibland träffar jag mannen själv och då vill killen veta allt efteråt. Vi har även haft sex i mitt "flickrum" vilket var en otroligt upplevelse för oss alla. 
    Min och killens sexliv har blivit ännu bättre. Framförallt känslomässigt! Vi ser fram emot nya upplevelser med vår älskare/bull. :)

• Anonym (Elin)
    Anonym (Nyfikengul) skrev 2024-10-19 10:33:17 följande:
    Fantastiskt intressant och härligt ?Elin? ;) och med pekfingret ganska ovanligt att i de unga åren ta ut sina sexuella svängar med den vidden, så kul att höra om ett exempel :) Men? hur gick dina egna tankar om vad som skulle tillföras dig både mentalt och fysiskt, hur tänkte du att din pojkväns fantasi kring detta fungerade eller talade ni om vad ni båda skulle få ut utav det innan? Hur gick din pojkväns tankar då han tittade på, vad lockade honom, hur såg han på din njutning etc.
    Tyckte mest att det skulle bli spännande och intressant att testa någon med riktigt stor utrustning. Det hade jag ju inte gjort innan. Även lite förbjudet med nån så mycket äldre. Sen hade/har det inte nån större betydelse att han är svart. Det var mer för min killes skull. Min killes fantasi var verkligen att få se en stor och svart kuk i mig. När det väl hände så tände han oerhört mycket på det och ville vara med om det igen. För honom var det som att se porrfilm fast live. 
    Killen njöt verkligen av att se mig njuta. Det var riktigt skönt med en välutrustad som dessutom visste hur man hanterar den. Sen viiste han hur man gör med annat än med kuken. Fick orgasmer som jag aldrig upplevt förut och det tände även killen. 
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Lena55) skrev 2024-10-19 12:10:17 följande:

Precis det du beskriver i sista stycket får även jag nu uppleva. Skillnaden är att jag är 55 och har en ung älskare.😀 Min man har 12 cm erigerad penis och min älskare är mycket större. Det går inte att komma ifrån att det är skillnad. Den täta friktionen känns så mycket och jag får otroliga orgasmer utan att samtidigt behöva stimulera klitoris. 

Nu har min kille utrustning som är i övre normalspannet men vår bull är MYCKET större. Ja det är skillnad men skulle nog inte palla en sån varje dag. Man kan säga att det är väldigt trevligt med "lördagsgodis"...... 
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Nyfikengul) skrev 2024-10-19 13:07:02 följande:
    Men jag tycker mig känna igen från andra män att det just ligger någon form av laddning, fantasi eller erotisk föreställning kring just att vissa vita män har det på näthinnan. Tanken, fantasin om att en svart muskulös man med ett kraftfullt organ förför, öppnar upp och tränger in i deras blonda kvinna. Medan ni kvinnor lite som du själv ger uttryck för har fokus på ålderskillnad som lite av det förbjudna, och viljan att känna en riktigt grov kuk i dig som han också kunde ?hantera? ;) sedan tänker jag känslan på att uppleva variation, spänningen av att beröras av en annan man och två samtidigt tex.
    Han tänder väldigt mycket på att det är en svart man. För min egen del spelar det ingen roll. Det han också tänder på är åldersskillnaden och att jag är petite och vår svarta bull är lång, muskulös och rejält utrustad.
    Jag tycker det är häftigt att min kille blir så upphetsad av att jag har sex med någon annan. Det gör att jag kan njuta ännu mer.
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män