Inlägg från: Anonym (Liten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liten)

Föredrar du en stor kuk framför en liten?

Jag undrar om du föredrar en stor kuk framför en liten, eller om en liten går bra med.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Föredrar du en stor kuk framför en liten?
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Ann) skrev 2021-02-22 10:03:52 följande:

Föredrar varken stor eller liten utan en i normalspannet. Men storleken är inte hälften så viktig som vem den sitter på.

Det var bra sagt! .
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Sara) skrev 2021-02-23 14:36:02 följande:

Tycker mer om vem den hänger på och hur länge den är hård

Så du skulle kunna vara med en man som har en liten?
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2021-02-24 12:39:30 följande:
    Självklart skulle jag kunna vara med en man med en liten, om mannen verkligen i allt övrigt är den perfekta mannen för mig, perfekt förutom då att han har en liten.

Men det kan hända att jag skulle behöva kompletterande stimulans på annat sätt, t ex kanske jag skulle kunna ha en välutrustad älskare på sidan om.
    Ok. Jo, det kan jag förstå. Kanske lite hjälp med en dildo med?
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Ann) skrev 2021-02-24 15:42:16 följande:
    Skulle aldrig förnedra en kille genom att ha en mer välutrustad vid sidan av. Så himla lågt.
    Så du skulle vara ok med att mannen har en liten?
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Ann) skrev 2021-02-24 16:09:50 följande:
    Givet att han kan tillfredsställa mig på andra sätt, ha fantas och kan visa passion ändå samt är rätt kille i övrigt så ja. Vill jag känna mig fylld använder jag min dildo, vilket han fö också kan göra.
    Ok. Det låter som en sund inställning. .
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2021-02-24 20:28:57 följande:
    Det där var väldigt trångsynt och inskränkt av dig.

Tänk om min kille/make önskar det,
    kanske bara för att han själv vill ge det till mig för min skull eftersom han älskar mig så mycket?
    Eller för sin egen skull för att han faktiskt tänder på att jag har en välutrustad älskare?
    Om man läser här på FL och följer med lite i omvärlden så verkar det ju inte vara så himla ovanligt att det faktiskt kan vara så.
    Bara för att en stor del av befolkningen kanske gör/tycker så. Betyder det då att det är rätt?
  • Anonym (Liten)
    Anders 386 skrev 2021-02-25 10:45:08 följande:
    Det är troligen en väldigt liten del av befolkningen som skulle vilja att partnern har en älskare vid sidan av. För några få kan det vara rätt , för nästan alla är det helt enkelt väldigt fel precis som du säger.

Det går inte att generalisera eftersom vi har så olika sexuella önskemål.

Men har man "krav" på en partner med stor kuk bör man nog leta efter en sån från början... Ingen man vill väl bli utvald och samtidigt veta att man inte duger?
    Det har du ju rätt i. Jag känner också att även om man har en liten så bör ju inte det vara en dealbreaker. Det viktigaste är väl mannen den sitter på?
  • Anonym (Liten)
    Anders 386 skrev 2021-02-25 11:00:16 följande:
    Det är omöjligt att generalisera.
    Precis som att det finns män som tänder på lite mulligare kvinnor än medel (som jag gör), så finns det kvinnor som tänder på större kukar. Jag ser inget konstigt i det?

Men för dom allra flesta kvinnor är det inte kuken det hänger på, dom flesta bryr sig inte om storleken - och om dom bryr sig så kommer det väldigt långt ner på önskelistan efter massor av andra saker som är betydligt svårare att leva upp till. Kukstorleken är nog ett väldigt litet eller obefintligt problem när det gäller att leva upp till sin partners förväntningar. Själv skulle jag hellre förbättra min hjärna än förstora min kuk om jag fick välja. (Min kuk är väl kanske lite under medel??  Vad som är medel är ju väldigt omtvistat)
    Jo, det har du ju rätt i. Tack för din input. .
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2021-02-25 15:05:53 följande:
    Förlåt men nu förstod jag nog inte vad du menade.
    Menade du att en stor del av befolkningen har en älskare/älskarinna på sidan om? Och tycker det är rätt?
    Jag tvivlar på det men i så fall betyder det självfallet ändå inte att det måste vara rätt för alla.
    Nej, men det lät som på dig att det är vanligt och därför mer accepterat.
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-02-25 15:59:10 följande:
    Det beror på hur liten. För liten hade varit ett problem
    Ok, ja, det får man tycka. Alla är vi ju olika så...
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Dum fråga) skrev 2021-02-25 16:48:40 följande:
    Var har jag skrivit att det är vanligt?
    Jag är inte vanlig, min man är inte vanlig och vårt förhållande är inte vanligt.
    Alla kan inte gilla det men är det därför inte tillåtet för oss att gilla det?
    Jag skrev inte att du skrev att det var vanligt utan att det lät som på dig att det var vanligt. Folk får leva som dem vill och på det sätt som passar dem. Personligen skulle jag till exempel inte kunna ha en älskarinna.
  • Anonym (Liten)
    Anonym (Anna) skrev 2021-02-25 19:06:06 följande:

Min partner har ca 6-8cm vid erektion.

Han kommer inte förbi min knipmuskel med än på sin höjd med ollonet om han är riktigt riktigt styv.

Han är den mest fantastiske älskare jag haft , han kompenserar med mycket händer och mycket oralt.

Väldigt krämig, gosig och klämmer och känner.

Har aldrig varit så tillfreds.

Och vi ska inte tala om fördelarna att suga en mindre kuk, inga kräkreflexer där inte.

Så jag föredrar först och främst Mannen som helhet , storleken gärna under medel

Nu har jag inte fullt så liten, men nära på. Vilka ställningar funkar bäst för er?
Svar på tråden Föredrar du en stor kuk framför en liten?