Inlägg från: Anonym (Dum fråga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dum fråga)

Föredrar du en stor kuk framför en liten?

Som så många tjejer och kvinnor redan har sagt före mig i andra trådar:

Jag vill inte vara tillsammans med en kuk, jag föredrar inte en kuk oavsett dess storlek.
    Jag föredrar att vara tillsammans med en man.

Mannen och helheten är väldigt mycket viktigare än hans kuk.
    Men om mannen skulle råka vara rätt man för mig så får han gärna vara välutrustad, eller åtminstone inte mindre än medel. Men det skulle aldrig någonsin kunna hända, oavsett för en natt eller livslångt, att jag skulle välja en man bara för hans kuk.
    Aldrig!

• Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Liten) skrev 2021-02-24 12:23:37 följande:
    Så du skulle kunna vara med en man som har en liten?
    Självklart skulle jag kunna vara med en man med en liten, om mannen verkligen i allt övrigt är den perfekta mannen för mig, perfekt förutom då att han har en liten.

Men det kan hända att jag skulle behöva kompletterande stimulans på annat sätt, t ex kanske jag skulle kunna ha en välutrustad älskare på sidan om.
  • Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Ann) skrev 2021-02-24 15:42:16 följande:
    Skulle aldrig förnedra en kille genom att ha en mer välutrustad vid sidan av. Så himla lågt.
    Det där var väldigt trångsynt och inskränkt av dig.

Tänk om min kille/make önskar det,
    kanske bara för att han själv vill ge det till mig för min skull eftersom han älskar mig så mycket?
    Eller för sin egen skull för att han faktiskt tänder på att jag har en välutrustad älskare?
    Om man läser här på FL och följer med lite i omvärlden så verkar det ju inte vara så himla ovanligt att det faktiskt kan vara så.
  • Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Liten) skrev 2021-02-25 06:20:25 följande:
    Bara för att en stor del av befolkningen kanske gör/tycker så. Betyder det då att det är rätt?
    Förlåt men nu förstod jag nog inte vad du menade.
    Menade du att en stor del av befolkningen har en älskare/älskarinna på sidan om? Och tycker det är rätt?
    Jag tvivlar på det men i så fall betyder det självfallet ändå inte att det måste vara rätt för alla.
  • Anonym (Dum fråga)
    Anders 386 skrev 2021-02-25 10:45:08 följande:
    Det är troligen en väldigt liten del av befolkningen som skulle vilja att partnern har en älskare vid sidan av. För några få kan det vara rätt , för nästan alla är det helt enkelt väldigt fel precis som du säger.

Det går inte att generalisera eftersom vi har så olika sexuella önskemål.

Men har man "krav" på en partner med stor kuk bör man nog leta efter en sån från början... Ingen man vill väl bli utvald och samtidigt veta att man inte duger?
    Men herregud tänker jag, en man kan väl duga trots att han har liten kuk?
    Det finns ju tusentals egenskaper som är jätteviktiga och han kan duga mycket väl på alla tusen, eller på de allra flesta, och därmed vara en helt fantastisk man, och den allra bästa man jag någonsin kan önska sig.

Men sedan skulle det ju kunna vara så att jag kanske också önskar mig att ibland få uppleva sex med en man som är mycket välutrustad. Alltså mest bara för den lilla del av livet som utgör underbart sex med en välutrustad man,
    samtidigt som jag i allt annat, alla tusen egenskaper, älskar min man precis hur mycket som helst. 

Kanske min man älskar mig så mycket och känner sig så trygg i vårt förhållande att han självmant vill att jag ibland ska få uppleva hett sex med en välutrustad man eftersom jag tänder på det och önskar det.
    Eller kanske min man tänder på att se mig, eller dela mig, eller bara att få höra berättelsen i efterskott, när jag älskar med en välutrustad man. Om man läser alla trådar på detta forum så verkar det ju inte vara helt ovanligt?

Vad är rätt och vad är fel?
    Måste det enda sättet vara rätt för alla?
    Eller kan jag och min man få leva så som vi gillar och på det sätt som är rätt just för oss?
  • Anonym (Dum fråga)
    Anonym (Liten) skrev 2021-02-25 16:04:33 följande:
    Nej, men det lät som på dig att det är vanligt och därför mer accepterat.
    Var har jag skrivit att det är vanligt?
    Jag är inte vanlig, min man är inte vanlig och vårt förhållande är inte vanligt.
    Alla kan inte gilla det men är det därför inte tillåtet för oss att gilla det?
Svar på tråden Föredrar du en stor kuk framför en liten?