Vem är pappan?
Låg med en kille 26/12 endast en gång, den andra från 28 varje dag flera ggr om dagen fram tills den 1/1. Enligt ul blev bebisen till den 30/12. Vad tror ni?
Låg med en kille 26/12 endast en gång, den andra från 28 varje dag flera ggr om dagen fram tills den 1/1. Enligt ul blev bebisen till den 30/12. Vad tror ni?
Ja du... du behöver ett faderskapstest för du kan omöjligt veta. Ingen annan heller, det är för tätt på datumena.
Det går inte att svara på utifrån den info du ger.
Jag tror de e kille nr 1
Alltså, det går inte att svara på utifrån dina uppgifter. Det är helt omöjligt. Även om en apparat säger att du blivit befruktad ett visst datum så stämmer inte det alltid.
I mitt fall sa dem tex att det skedde med 3 dagars felmarginal.
Så det du behöver göra är att inse attdet finns 2 potentiella fäder. Och att ett faderskapstest kommer vara nödvändigt.
Killen nr ett hade festat i två dygn så kan tänka mig att kvalitet inte är så bra på sperman. Kille nr två kom i mig 7 ggr 28-30. Jag själv tror inte att det är kille nr ett. Har en känsla av att jag blev gravid senare. För enligt min ägglossningskalender hade jag som mest chans att bli gravid 31/12-1/1
Jag tror att det är en tredje kille som du glömt att du låg med som är pappan.
Killen nr ett hade festat i två dygn så kan tänka mig att kvalitet inte är så bra på sperman. Kille nr två kom i mig 7 ggr 28-30. Jag själv tror inte att det är kille nr ett. Har en känsla av att jag blev gravid senare. För enligt min ägglossningskalender hade jag som mest chans att bli gravid 31/12-1/1