EnAnonumius skrev 2021-03-03 17:06:53 följande:
Så i stället för att bevisa din dina påståenden rätt om att du har rätt i det du hävdar så skall du ägna dig åt personangrepp i stället? Att du kallar mig för miffo gör inte dina påstående mer "trovärdiga".
Men det var DU som skrev detta.:
Jonnynilsson skrev 2021-02-26 10:13:55 följande:
Eftersom detta forum är totalt värdelöst att lägga in länkar i får du försöka googla själv. Sök på drogpolicy, tobakspolicy.
(slut citat)
Som sagt bara för att DU inte vill fattar hur man gör länkar i detta forum så är det fortfarnde inte forumet som är värdelös på att lägga länkar..
Men men... Då vet jag att du inte kan bevisa dina påståenden, eller rättare sagt saknar intresse att styrka dina påståenden med fakta, utan väljer att ägna dig åt personangrepp i stället. Ytterligare bevis på att när dina argument tryter så tar du till personangrepp istället.
Vad skall du komma med för personangrepp med denna gången när du svarar?
Ja du är ett Miffo och inget annat! Som man behandlar andra blir man själv behandlad. Och du verkar ha ett IQ klart under mitt Handicap i golf.
Jag har vid flertalet tillfällen lagt in länkar som har blivit brutna. Forumet kan inte hantera specialtecken i länkar och förvanskar dem. Och jag har aldrig påstått att forumet lägger in länkar. Återigen verkar du ha en IQ strax under en fiskmås baserat på din läsförståelse.
Jag har inte sagt att det finns någon lag för mitt påstående. Det handlar om avtal. Och fine, tycker inte du att man behöver följa avtal så varsågod gör som du vill.
Och nej, det finns ingen möjlighet att kontrollera om folk röker på arbetstid vid distansarbete.
Så ta och rök allt vad du orkar så slipper vi dig i pensionssystemet.