• Emmalucy

    Bim April 2021 - Första barnet

    Hej nya och gamla bekanter! CD1 idag, blev superlurad av kroppen förra cykeln så nu kommer jag bara skratta när den smyger runt och slänger konstiga symtom på mig ;)

    Lite bakgrund: det är 3:e försök för mig och min partner, men jag försökte med mitt ex i 3år utan resultat. Vi stod i kö för ivf osv. Min nuvarande partner har 2 barn sedan innan, han vet inte hur jävla tur han har eftersom jag lovade mig själv att aldrig dejta någon med barn eftersom det är så himla smärtsam. Men jag har lyckats komma över mycket av min smärta och tycker mycket om hans barn. Men för min del så känns det mer som försök 39, och inte 3, eftersom jag bär all smärta jag upplevde om infertiliteten med exet. Har bokat en konsultation för akupunktur on 2 veckor, jag är supernyfiken på det :) 


     
    Och som ni skriver, så är December typ den ?värsta? månad att födds, så av den anledning borde vi se många plus denna månad eftersom det blir så jävla typiskt :P låt oss hålla humöret och energin uppe så gott det går!
    Soff 1/4, 32 år (12:e försöket)

    Neongirl 1/4, 38 år (6:e försöket, ett missfall)

    Mizzi26 - ?/4, 26 år (5 försöket, ett missfall)

    Link93 - 3/4, 29 år (21 försöket)

    jlinnea - 3-4, 26 år (9 försöket)

    TheSch92 4/4, 28 år (2 försöket)

    An26 4/4, 26 år (2a försöket, ett missfall)

    Kimsann, 6/4, 24 år (2 försöket)

    Emmalucy, 11/4, 35år (3:e försöket, 3års försök med exet)

    Emlan93, 12/4, 27 år (5-försöket, ett missfall)

    BoringBrick92,13/4,28år(5:e)

    VirrePirre06, 14/4, 30år (5e försöket)

    Stickling, 27/4, 33 år (10:e försöket)
  • Emmalucy
    Soff skrev 2021-03-13 18:07:16 följande:

    Hej alla bekanta människor och även nya som försöker få drömmen att slå in <3 


    Nu är jag och min sambo inne på 12:e försöket, med förväntad ÄL på Fredag. Jag har för cirka en vecka sedan försökt minska på min stress genom att få in mer avslappning i vardagen, och vara snällare mot mig själv. Kommer gå på akupunktur 1 gång/veckan ett tag, och har börjat med lite yoga, andningsövningar etc. som jag gör regelbundet. Hälsan i första hand helt enkelt. Nästa akupunktur blir faktiskt på förväntad ÄL-dag :) så det var ju bra timing. 


    Hej! Har bokat min första konsultation/pulsmätning för att sen börja med akupunktur, ser fram emot det :) är du i Stockholm? Jag hittade en där som jag ska träffa om 2 veckor, tror att jag har mycket att vinna på i min kropp :) har de olika sätt att göra fertilitetsakupunktur tror du? Beroende på vad man har för ?fel? i kroppen?
  • Emmalucy
    MAKL skrev 2021-03-16 08:28:16 följande:

    Hej!

    Hoppar in här från marstråden då det slutade med att mensen kom igår kväll. Jobbigaste dagen jag varit med om under våra 6 månader av försök. Men det är som ni skrivit tidigare i tråden att man bryter ihop, samlar ihop sig igen och försöker nästa cykel. Tänk va vi växer av det!

    Jag älskar dom här trådarna där man får skriva av sig om allt man tänker på, både positivt och negativt i den här processen och hur vi alla kan känna igen oss i det alla här går igenom. Vi kvinnor är så mycket starkare tillsammans <3

    Vill bara tillägga att jag, tillskillnad från många, skulle tycka det va underbart att få en december bebis då jag själv är född i december. Det är faktiskt inte så dåligt som man kan tro att vara född sent på året ;)


    Såg din kommentar i mars tråden också, beklagar och välkommen hit <3 det är otroligt hur mycket energi den tar, men när mensen är över så ser man fram emot nästa försöket! Ahhh en decemberbebis :) min kompis mamma rä född på juldagen, så hon firar faktiskt 25:e Juni så hon kan ha en ordentlig födelsedag och fest hehe. Jag tycker vinterbebis överhuvudtaget låter bra, mys hemma när det är kallt ute och dem är liten osv! Men hade jag kunnat välja så skulle jag ville ha en marsbebis, som jag :D
  • Emmalucy
    Msofie skrev 2021-03-18 09:21:15 följande:

    Nu hoppar jag in i april tråden med försök 14.

    Går var vi på kliniken och fick besked! Mitt blodprov och AMH, FSH och LH värden såg bra ut och över snittet. Man kunde se 10 äggblåsor på varje äggledare. Dock tyckte hon min slemhinna såg något tunn ut? Men men.

    Dock fick vi lätt manlig faktor. Fanns mindre spermier än normalt, men de som fanns var väldigt rörliga. Men det kan förklara varför det kan tagit tid. Men vi har fortfarande goda förutsättningar.

    Så nu ska jag göra en äggledarspolning och prov på progesteron samt nytt ultraljud. Jag är så nervös inför spolningen, hur har ni som gjort den upplevt det?


    Jag tyckte smärtan var lite lik när man sätter in spiralen, dvs mest obekväm med mensvärk aktigt känsla, och man känner verkligen hur vätskan rinner genom allt! :o hoppas det går bra för dig <3 sa de hur tunn hinnan var? Jag har endast haft 2 mätningar, en var den 5mm och den andra 8mm, men vården påstår att det inte gör något (snark)
  • Emmalucy
    Msofie skrev 2021-03-18 15:34:02 följande:
    Har undvikit att sätta i spiral i mitt liv för att jag har hört att det ska göra ont haha!

    Ja hon sa det, men fick mens typ 18 timmar efter så tänker att det kan vara därför..
    Ah haha Tyst jag upplevde det som inget roligt, känns konstigt och gör lite ont, men det tar inte lång tid :) luta dig tillbaka och tänk att det är ett steg som kan ta dig närmare din bebis  <3 hm, jag skulle trott att slemhinnan är som mest tjock precis innan mens? Det verkar vara svårtt att göra något åt det iaf, har haft lätta mensblödningar i evigheter, inget jag testar verkar förbättre det :/
  • Emmalucy

    Hej på er! Har försökt läsa allt sen jag skrev här sist, men behövde koppla bort under/efter mensen. Det var så många inlägg som jag höll med om, så jag taggar ingen men ville "svara":

    Det är många som skriver om nedstämdhet, och jag känner verkligen igen er! Jag var brutalt deprimerad under en 3års period, där man bara går på autopilot genom livet och gör inget mer än så. Jag vet egentligen inte vad det var som gjorde att jag klev ur den helvete, men glädjen börjar verkligen med små små saker. Att inte ta sitt kaffe vid datorn/på språng på jobbet och verkligen njuta av stunden, stänga ögon och bara var. Sit i solen en stund. Att klappa sig på axeln att man borstade tänderna 2ggr per dag, att klä på sig i något man verkligen tycker om, och inte bara slänga på sig första bästa från garderoben (händer mig så ofta att jag använder samma kläder hela tiden då de är alltid längst fram i byrån). Någonstans finns en liten grej som du kan hålla fast i som hjälper på ett litet sätt, och de små saker spelar stor roll när man mår dåligt.

    Och med yoga, det finns tuffa och det finns enkla yoga. Jag har hittat Bettina Rae som har bra "fertilitets yoga", videos/yoga kring MF, graviditets yoga och allt emellan. Den jag kör varje dag är verkligen bara en stretchning, men att ta 20min och gör det så känns det verkligen som att jag har "gjort" något, fast jag har "endast" legat på mattan i obekväma stretch positioner Skrattande tar nästan noll energi men jag mår bättre efter det på något sätt.

    Jag köpte också en Nintendo Switch och spelar mycket gammal SNES spel från barndomen Glad tog upp "pixel art" och återskapat en scen från en gammal Zelda spel, slöste mycket tid på det men var så stolt över det! Jag köpte en "paint by numbers", känns så lugnande. Har också haft "vuxen målarbok" som är också kul. Jag och mannen går ut på "fika promenader", ta take away från Esperesso House och bara vandra runt lite innan vi går hem, det är inte mycket men jag mår alltid lite bättre efter det.

    Bara man själv vet vad man mår bra av, och det är skillnad mellan att må bra, och att "bara inte må värre". Kram på er alla Hjärta

  • Emmalucy
    Mizzi26 skrev 2021-03-26 15:13:27 följande:
    Hej! Kul att du är tillbaka!

    Fantastiskt bra tips och jag ska definitivt kolla in den där fertilitets yogan.

    Jag är väldigt kreativ av mig i vanligt fall så att rita/måla och pyssla/sy osv osv är verkligen bra underhållning för mig och inte så krävande heller :)
    Tack! Glad Det stämmer ju, det tar inte mycket energi att sitta och pyssla, och det är väldigt givande när man är klar. Jaaa, att ha roliga hobbys är bäst! Själv är jag en cosplayer, supernördig och extremet kul! Jag kommer äntligen få tillbaka lite plats i min lägenhet så jag kan pyssla med allt kreativt på ett ställe, kom igen IKEA leverans idag! Skrattande jag kommer att försöka baka cake pops för min killes födelsedag imorgon, har aldrig provat så det blir roligt!
    Link92 skrev 2021-03-27 16:43:35 följande:

    Det verkar som att det blev ägglossning denna månad ändå, bara med lägre temperaturer initialt. Idag (ÄL+10) sköt temperaturen riktigt i höjden, men ser att det är fullmåne imorgon och har alltid högre temperatur då (låter ju svinflummigt jag vet, men har noterat detta på de senaste cyklerna, 1-2 dagar med rejält högre temperaturer runt fullmåne). Uppdaterar min BIM som nu blir 1/4 :) Har inga jätteförhoppningar som vanligt, men man vet ju aldrig!



    Hej! Vad kul att du hade äl Skrattande oj det är kul med fullmån, väldigt interessand att du får högre temp då, det gillar jag Glad tror att det är min äl dag imorgon, plus killens födelsedag, låt naturens krafter hjälpa mig denna cykel hah Skrattande lycka till!!
  • Emmalucy
    Msofie skrev 2021-03-27 18:44:35 följande:

    Gått några dagar nu sedan jag gjorde en äggledarspolning. Verkar vara något som många upplever olika, men för mig var det fruktansvärt smärtsamt. Själva inspolningen av kontrastvätskan var okej, men när det spolade in luft för att vidga skiten. Fy fan. Tycker inte så många nämner den delen? Höll på att svimma.

    Men men. Har helt fria vägar, vilket är skönt, men hoppas ändå det gjorde någon skillnad och att det blir vår månad.


    Förde in luften? Oj! Det var många år sedan jag gjorde det, men kommer inte ihåg den delen. Kanske för att jag faktiskt inte hade någon blockage men de gjorde det på mig oavsett, samtidigt som jag hade knappt den minsta polypen men fick operera bort de också.

    Hoppas det hjälper! När har du äl? :) 
  • Emmalucy
    Anonym (Längtartillvår) skrev 2021-03-28 15:02:48 följande:

    Hej alla,

    Hoppar in från marstråden, blev tyvärr ingen tidig decemberbebis :( men nya tag och nytt försök! Insåg att jag räknat fel förra månaden och är på 8e försöket nu i april och inte i mars som jag skrev tidigare.

    Lycka till allihopa, ska bli kul att följa er alla och jag hoppas på många plus den här månaden <3


    Hej! <3 beklagar att du är här, men välkommen :)

    Jag ska ha första träff till akupunktur imorgon, säkert bara pulsmätning men kanske en första session om hon har tid. Hon sa iaf att jag inte behövde boka en session och vi kunde göra det, men jag såg hur fullt hennes kalender är så vet inte! Jag hoppas det kan hjälpa kroppen (med tanke på hur jävligt mycket det kostar) ska såklart uppdatera er :)
  • Emmalucy
    Anonym (Längtartillvår) skrev 2021-03-28 19:04:20 följande:

    Tack :)

    Lycka till med akupunkturen, har hört mycket bra om det så jag hoppas det funkar. Känns inte som något för mig, men hoppar säkert på det snart om inget händer, haha. Känner att jag greppar efter allt som har funkat för andra!! Får jag fråga vad det kostar?


    Den jag hittade är 800 per gång, så det blir jävligt mycket pengar men med tanke på alla besvär jag har (vi pratade lite i mars tråden tror jag?) så har jag mycket att vinna om man kan ta tag i dessa problem samtidigt!
    Msofie skrev 2021-03-28 20:49:57 följande:

    Hur har du hittat din akupunktör? Väldigt många pratar om det, men när jag försöker googla fram någon som arbetar i relation till fertilitet hittar jag inte särskilt mycket..


    Slängde bara in "fertilitetsakupunktur Stockholm" och hittade en som jag kommer ihåg från sist när jag försökte med exet, en gammal kollega sa att hon var bra så jag chansar på det, har velat testa ett bra tag :)

    Hon räknar med 10st behandlingar, varav 4 är "vanlig" akupunktur för att återskapa balans i kroppen antar jag. Vi får se vad hon säger imorgon! :)
  • Emmalucy
    Ericky skrev 2021-03-29 12:22:07 följande:

    Hej på er, 

    Vill bara få ventilera lite här. Vi kom upp till fjällen igår där vi ska vara med vänner i en vecka. Jag testade tidigt för att få veta hur det ser ut innan vi ska vara här en vecka bland folk och jag förstås INTE gravid.

    Och förstås berättar ett annat par att de är gravida. Och säger att "nu får vi se om det sprider sig som en löpeld" och ni också skaffar barn. Ville bara skrika att vi försöker och försöker, men inget händer. Men det kan man ju inte göra. Så jag spelade med. Och sedan ville jag gråta för att jag så, så, så önskar att det var vi som fått berätta att vi väntade barn på den här resan. Eller för flera månader sedan. 

    Jag har iallafall fått igenom nu att få operera bort min polyp vilket känns hoppfullt. Den sitter i livmoderhalsen och är 1 cm stor vilket borde innebära att det är stopp i hela kanalen upp. Inte lätt för spermier att komma in där då, hur pigga de än är. Så jag hoppas såååå mycket på att detta ska få bort mina mellanblödningar och underlätta för oss i våra försök. 


    Nämen ååh :( massor kram till dig <3 det låter helt hemskt. Folk är bra att inte tänka på hur det de säger kan påverka nån :( beklagar att du behöver gå genom det, snacka om att förstör ens semester! Det låter väldigt positivt att polypen ska borta, den borde definitivt orsaka en del blödning och problem med fertilitet. Kram och ta hand om dig så gott du kan <3
  • Emmalucy
    Hade första akupunkturbehandling idag! Jävlar vad avslappnad man blir, jag låg under värmelampor och hon la till ca. 10st nålar, plus att jag fick en i huvudet och 2 i käkan för att hjälpa tinnitusen, hon kollade på mig varje 20min för att kika på nålarna/klämma lite runt magen, en gång la hon till en extra nål som kändes nästan på ena äggstocken hah, men jag är lite öm därnere pga äl just nu. Hon rekommenderade att köpa zink och calcium tabletter (men jag tar redan zink) och att ta en fotbad varje kväll med varmt vatten och vinäger(?!) och att inte tvätta mitt hår senare än 8 på kvällen då det skapar mer lugn, tydligen.
     
    Det som fascinerade mig mest var att mitt vänsterben totaldog och när jag skulle klä på mig kunde jag inte stå, så hon bad mig ligga ner igen, satt en pinna nånstans i benet och den började vakna till liv nästan direkt! Väldigt interessant, jag ser fram emot nästa session, jag har inte känt mig så lugn sen jag tog antidepressiva medel :)
     
    Ska tillbaka varje dag denna vecka förutom fredag, och sen på mensens andra dag för att börja den ?riktiga? delen av fertilitetsakupunkturen :)
  • Emmalucy
    Stickling skrev 2021-03-30 06:28:16 följande:

    Hej alla gamla och nya längtare! Jag har lagt till mig i listan sedan innan, då jag visste att det var nu i april jag skulle få börja med ägglossningsstimulerande behandling och ha lite bättre chanser till graviditet än jag annars har pga PCOS. Lyckades dock bli gravid nu i mars, plussade igår men med låg temp och en begynnande blödning. I natt kom blödningen igång ordentligt så det blev ett andra missfall :( Får troligen ingen Bim i april, men hänger kvar för att se hur det går för er andra <3


    Beklagar verkligen :( hoppas du kan hitta något som ge dig lite glädje, trots att man ha all rätt att vara ledsen just nu <3 

  • Emmalucy
    iloverooti skrev 2021-03-30 16:36:55 följande:

    Hjälp! Har köpt clearblue early och det ena strecket är åt fel håll är det positivt??


    CB är verkligen sämst, jag skulle inte lita på den, det ser lite mer ut som att färgen har fastnat när den drog över sticket, men såklart borde du testa en till för att vara säker! Och INTE CB om du har alternativ :)
  • Emmalucy
    Soff skrev 2021-03-30 22:47:50 följande:

    Fick en väldigt ljusrosa flytning/blödning nu ikväll, lite grann bara när jag var på toa, vilket gjorde mig konfunderadFörvånad Har inte haft mellanblödningar på länge, senast i somras tror jag. Så antingen så är de tillbaka, eller så var det en nidblödning?! När jag hade mellanblödningar var dom inte såhär ljusa... bara vänta och se!...rädd för att hoppas.


    Det är det som är sjuk med symptom innan bim, det KAN vara något, eller så tycker kroppen att det är kul att jävlas :D jag brukar tänka såhär: är det något nytt så låter det positivt, men får jag neg test/mens så vet jag att jag kan ignorera den känslan om den dyker upp igen :)
    VirrePirre06 skrev 2021-03-31 14:41:29 följande:

    Skulle på första samtalet på IVF klinik idag, men dem ringde och fick ställa in tiden med kort varsel, så tråkigt då vi behöver hjälp min pcos :( Men har fått positivt på äl test idag så blir till att mysa ikväll och imorgon och hoppas på att det kan gå ändå. Fick ny tid 30/4 så man kan ju hoppas vi plussar så man slipper gå till kliniken haha :)


    Nej vad irriterande! :( hoppas verkligen att du inte behöver de nästa månad, och att tanken att få hjälp snart gör att du är mer avslappnad :)

    Min kropp jävlas verkligen med mig just nu, brukar ha äl prick på cd14, i värsta fall cd16, idag är cd17 och jag hade vattninga flytningar imorse, och de senaste 2 dagar har jag också haft så ömma bröst, mer än vad jag får innan BIM! Förra månaden hade jag ömma bröstvårtor på äl dagen och dagen efter... Snark, jag skippar gärna det här, tack! :D men akupunkturen har gått bra, ett sista besök imorgon innan vi börjar behandligen cd2 om inte vi lyckas denna cykel
  • Emmalucy

    Tjejer.. Fick detta Imorse, andra morgon urin... Jag är cd18, hade ganska vanlig mens? Men har börjat undra vart min äl är då jag vaknade med äggvita flytningar men en temp som är typ låg post-ovulation temp... Antingen något kvarstående från förra cykel, men jag fick neg test dagen innan mens?! Eller etiopiska? Kan akupunktur ha något med det att göra, eftersom de rensar mina njurar osv? Jag fattar verkligen inte...

  • Emmalucy

    Såklart syns det nästan inget när man lägger upp... Ser bättre ut i mobilen och ännu bättre i verklighet, definitivt rosa, dök upp ganska snabbt... I'm lost, och rädd eftersom hav har gjort 3st akupunktur behandlingar runt livmodern denna vecka och har en till idag :(

  • Emmalucy
    Hej tjejer! 
    Uppdaterar listan efter en dum, frustrerande, kort och emotionell cykel. Jag hade fertilsekret från cd8-cd18, jag hade ömma bröst i 4 dagar vid cd18, och då testade jag suuper svagt positivt. Blev bättre på kvällen och sen svagare i 2 dagar innan jag slutade testa. Fick mens cd22 :/ väldigt konstigt cykel, jag har aldrig haft förut. Jag måste ha haft äl typ cd10 för att ha kunnat se ett plus vid cd18... eller tidigare :s konstigaste för mig var att jag hade vattnigt sekeret heeeela cykeln tills mensen kom... men jaja, nu har jag kört 4st vanliga akupunktur, och precis gjort klart cd2,3, och 4 fertiltetsakupunktur. Nästa blir cd13,14,15 nästa helg.
    Ett tips akupunkturen gav till mig var att äta kalcium tabletter, och ha en värm fotbad varje dag med vinäger? Who knows, men jag kör hårt just nu på att värma fötterna och livmodern med vattenflaska osv. Har fortfarande ömma boobs och bröstvårtor nu cd4 :( 
    Grattis neongirl <3 vet att jag är sen! hoppas jag inte missat för mycket!
    Ericky 1/4, 33 år (8:e försöket)
    Link92 - 1/4, 29 år (21:a försöket, ett missfall)
    Neongirl 2/4, 38 år (6:e försöket, ett missfall) PLUSSAT
    iloverooti 3/4 , 32 år (5:e försöket)
    jlinnea - 3-4, 26 år (9:e försöket)
    Izzy123 3/4, 28 år (1 försöket efter 4 missfall)
    TheSch92 4/4, 28 år (2 försöket)
    An26 4/4, 26 år (2 försöket, ett missfall)
    Mizzi26 - 6/4, 26 år (5:e försöket, ett missfall)
    Kimsann, 6/4, 24 år (2 försöket)
    Mirabilis89, 7/4, 32 år, (9:e försöket tror jag?)
    Msofia91, 7/4, 29 år (8:e försöket.. eller nåt)
    Lisen91, 7/4, 29 år (9:e försöket)
    Vickan31, 8/4, 31 år (10:e försöket)
    litalu, 8/4, 25 år (3:e försöket)
    Molybden, 11/4, 26 år (10:e försöket)
    MAKL, 12/4, 27 år (7:e försöket)
    Nellibell, 12/4, 22 år (1:a försöket)
    BoringBrick92, 13/4, 28år (5:e)
    VirrePirre06, 14/4, 30år (5:e försöket)
    Apan95, 15/4, 25 år (18:e? försöket, ett MF)
    Septemberbarn123 15/4, 23 år (7:e försöket)
    RH93, 16/4, 27 år (9:e försöket)
    Msofie, 16/4, 25 år, (14:e försöket)
    Rungirl 17/4. 32 år (6:e försöket)
    Sockerplanta, 18/4, 26 år (8:e försöket)
    Emlan93, 19/4, 27 år (5:e försöket, ett missfall)
    Soffsen 19/4, 26 år (7:e försöket, ett missfall)
    Längtartillvår 22/4, 35 år (8e försöket)
    Eclipse, 25/4, 31 år
    Lunne, 25/4, 33 år (1a syskonförsöket)
    Ericky, 27/4 33 år (9:e försöket)
    Paperlanterns, 28/4, 32 år (5:e försöket)
    96Linneaa 28/4, 24 år (3e försöket)
    Rumpelstiltskin, 29/4, 25 år (8:e försöket, men 11:e månaden)
    Soff, 29/4, 33 år (13:e försöket
    SweetJelly 30/4, 32 år (3e försöket)
    Stickling, 30/4, 33 år (10:e försöket, två missfall)

    Emmalucy, 30/4, 35år (4:e försöket, 3 års försök med exet)
  • Emmalucy
    lilly439 skrev 2021-04-22 19:34:39 följande:

    Hur resonerar ni kring Covid och vaccinet?

    Jag har ägglossning första veckan i maj samtidigt som jag läst att vaccinet blir tillgängligt från mitten av maj. Och man rekommenderar inte gravida att vaccinera sig.

    Hur tänker ni?


    Jag har tänkt, nästan bestämt mig, att om jag kan boka en tid innan äl så tar jag iaf första sprutan, för att sen bli lite mindre orolig att bli smittad under graviditeten, men blir jag gravid innan andra sprutan så avvaktar jag med det. Jag har inte haft så mycket koll om det hjälper med bara en eftersom jag ha vägrat länge men nu närmar det sig att bestämma, vi får se när det blir öppen för oss alla på riktigt :)
  • Emmalucy
    Anonym (Längtartillvår) skrev 2021-04-23 12:35:56 följande:

    Hej alla,

    Har hållit mig undan ett tag då jag tyckt det varit lite jobbigt att läsa och påminnas att jag själv är en som försöker och kämpar. Försökt koppla bort så mycket som möjligt men det är ju svårt såklart!

    Grattis till alla er som plussat, så roligt.

    Igår hade jag bim, och har haft lite mini spottings, och lite rosa på pappret efter toalettbesök. Har haft mensvärk i två dagar, som lite kommit och gått, vilket jag inte brukar ha. Tog ett testa tidigt test för 3 dagar sedan som visade så negativt som det bara går :) tog det dock mitt på dagen med ganska ljust urin för jag var så ivrig.

    Försöker intala mig själv att kroppen spelar mig ett spratt och mensen kommer vilken sekund som helst för att undvika falla ner i ett mörker när den väl dyker upp! Drömde till och med att mensen kom igår natt, som jag brukar göra när den är på g! Kommer nog testa imorgon bitti om jag fortfarande inte fått mens då, för så sen brukar den aldrig vara.. usch, jobbigt att bara vänta! Har inga andra känningar what so ever förutom mensvärk, så visst borde det vara mensen som bara är lite seg..

    Lycka till er andra som har bim framför er! Håller tummarna så hårt!!!


    Välkommen tillbaka :) det var ett tag sen! Det låter som du borde ta ett test med morgonurin, att få neg mitt på dagen bim -2 är inte så himla ovanligt, hoppas mensen inte är runt hörnet!
Svar på tråden Bim April 2021 - Första barnet