Finns de nån vettig karl i de här landet?
Jo då, vi finns. Men ofta är vi lite anonyma och kanske inte så intressanta vid första anblick. Eftersom vi inte har behov att hävda oss kanske vi lever lite lugna och tråkiga liv. VÅRT självförtroende naggas av att vi har väldigt svårt att få initial kontakt med kvinnor, särskilt de som vill ha en aktiv, utstrålande, vältränad etc etc.
Jag passar inte alls in på den beskrivningen. Jag är 43 år, småfet, spelar datorspel, jobbar statligt, har koll på min ekonomi, nördar ner mig i vetenskap, historia, samhälle m.m. Känner mig väldigt otillräcklig vid kontakten med kvinnor eftersom jag inte är den aktiva typen. Men de som väl lärt känna mig säger att de känner ett stort förtroende för mig. De har inga problem att öppna sig för mig och det har varit ömsesidig. Jag har också erfarenhet av att vara nära anhörig till nån som mår väldigt dåligt och hur man kan stötta en sån person.
Dock är jag nog vid första anblick inte den som tjejer faller för i första taget. ;)
Spelade 2005 till 2014 tror jag. Hade kul under tiden men det blev för stort engagemang.