• Anonym (Slick­aren)
    Tue 23 Feb 2021 22:14
    3935 visningar
    54 svar
    54
    3935

    Slicka fitta

    Hur vill ni tjejer egentligen bli skickade? Menar inte bara just slickandet utan även fingrar samtidigt.

    Vill kunna göra det minst lika skönt för min tjej som hon gör för mig!

    Jag är ju i himlen när hon går ner:D

    Älskar verkligen att slicka och se henne njuta och komma riktigt skönt!

    Hon njuter nu med och självklart frågar jag henne ofta hur hon vill ha det, om hon vill testa någonting osv men skulle vara kul att höra era tips och erfarenheter av oralsex!

  • Svar på tråden Slicka fitta
  • Anonym (,)
    Fri 26 Feb 2021 07:03
    #21

    Sperman sväljer man väl i en relation, inte med random engångsligg. Man gör det för nån man älskar, inte för vem som helst som man hamnat i säng med. Om man nu inte tänder på att just svälja. Suga av nån är en annan sak, men svälja är rätt intimt.

    Med det sagt, mycket sant att det måste kännas att mannen vill ge en njutning och inte äcklas. Suga på klittan och cirkelrörelser med tungan samtidigt som han pullar med ett eller två fingrar brukar vara skönt.

  • Anonym (Lover­)
    Fri 26 Feb 2021 12:17
    #22

    Det vet knappt kvinnorna heller hur de vill bli slickade. Hursomhelst så måste du lära dig kvinnans kön. Klitorise är en erogen zon som är rätt stor. Sen finns g punkt osv. Läs på :)

  • parnor­dqvist
    Sat 27 Feb 2021 00:25
    #23
    Balkongsong89 skrev 2021-02-25 21:54:40 följande:

    Alla är olika har jag märkt. Det som fungerade på ett ex fungerade inte på nästa tjej osv.

    Har haft tjejer som kan komma 20 ggr under sex och de som aldrig kommit en enda gång.

    Vissa kan komma av inre stimulans, andra enbart på klittan och sen finns de som kommer på allt. Bästa är att ta reda på vad den du träffar gillar. Helst utan att fråga.

    Är hon inre? Yttre? Långt förspel? Öm och romantisk? Kramig och kärleksfull? Snabbt eller långsamt? Hårt eller löst? Vill bli dominerad med kraft? Vill bli behandlad som prinsessa? Olika hos alla!


    Oj 20 orgasmer! Ja där ser man vilka som har bäst sex. Rena utklassningen. Jag är djupt imponerad och avundsjuk samtidigt.
  • Sat 27 Feb 2021 00:40
    #24

    Jag tror mycket det handlar om inställning. För om jag gillar en tjej mycket så tycker man inte det är äckligt även om det är väldigt fränt smaken. Kan till och med vara extra hett att det är starkt för att man visar sin kärlek/attraktion för den man tänder på.

    Sex är ju ingen ren aktivitet utan man smutsar ju ner sig med varandra. Svett, flytningar, fontäntorgasmer, försatser, hud mot hud friktionslukter och sperma. Spott för en del. Om man vänjer sig vid det så blir det ju som när man vande sig vid att dricka kaffe eller vin. Leder till uppskattning.

    Däremot när jag inte är attraherad av någon. Då kan minsta lilla detalj störa mig. Som annars inte hade påverkat.

    Sen vad gäller slicka fitta, det är väldigt olika för olika tjejer.

    Vissa har jag märkt behöver stimulans på en väldigt specefik punkt på klittan. Därför lufttrycksvibratorer är så bra. För de ger fler zoner att komma på. Sliter inte ut huden heller.

    Det svåra med tjejer som behöver den där exakt stimulansen kan vara att missar man bara för en sekund med tungan så måste allt byggas om från början. Kan bli att de tappar tålamodet då och hellre vill ha kuk. Så föredrar det klit stimulans vid onani istället.

    Träffade en tjej, hon kunde komma på 15 olika sätt/ställen och det gick knappt att göra fel. Finns oerhört större skillnader mellan er tjejer. En del är stora vinnare och andra förlorare i viss mån. Däremot kan nog alla få orgasm. Så gott som. Det känns alltid som man misslyckas när man inte klarar det.

    Sen vad gäller sperman åter igen, det är också en sällsynthetsfaktor precis som snygghet är. Färre som är vackra, färre som sväljer. Man vill på nåt sätt alltid ha det sällsynta i livet för värdet går upp av det. Samma med stor kuk, det är rare och eftertraktat för det mesta.

  • Sat 27 Feb 2021 00:59
    #25
    Balkongsong89 skrev 2021-02-27 00:40:06 följande:

    Jag tror mycket det handlar om inställning. För om jag gillar en tjej mycket så tycker man inte det är äckligt även om det är väldigt fränt smaken. Kan till och med vara extra hett att det är starkt för att man visar sin kärlek/attraktion för den man tänder på.

    Sex är ju ingen ren aktivitet utan man smutsar ju ner sig med varandra. Svett, flytningar, fontäntorgasmer, försatser, hud mot hud friktionslukter och sperma. Spott för en del. Om man vänjer sig vid det så blir det ju som när man vande sig vid att dricka kaffe eller vin. Leder till uppskattning.

    Däremot när jag inte är attraherad av någon. Då kan minsta lilla detalj störa mig. Som annars inte hade påverkat.

    Sen vad gäller slicka fitta, det är väldigt olika för olika tjejer.

    Vissa har jag märkt behöver stimulans på en väldigt specefik punkt på klittan. Därför lufttrycksvibratorer är så bra. För de ger fler zoner att komma på. Sliter inte ut huden heller.

    Det svåra med tjejer som behöver den där exakt stimulansen kan vara att missar man bara för en sekund med tungan så måste allt byggas om från början. Kan bli att de tappar tålamodet då och hellre vill ha kuk. Så föredrar det klit stimulans vid onani istället.

    Träffade en tjej, hon kunde komma på 15 olika sätt/ställen och det gick knappt att göra fel. Finns oerhört större skillnader mellan er tjejer. En del är stora vinnare och andra förlorare i viss mån. Däremot kan nog alla få orgasm. Så gott som. Det känns alltid som man misslyckas när man inte klarar det.

    Sen vad gäller sperman åter igen, det är också en sällsynthetsfaktor precis som snygghet är. Färre som är vackra, färre som sväljer. Man vill på nåt sätt alltid ha det sällsynta i livet för värdet går upp av det. Samma med stor kuk, det är rare och eftertraktat för det mesta.


    Bara för att jag, som jag skrev tidigare i tråden talar om för min partner hur jag vill bli slickad betyder det ju inte att jag inte kan komma på andra sätt. Upptäcker hela tiden nya. Men jag har ju mina favoriter.

    Jag blir kåt av att veta och se i killens ögon att han gillar det. Vill att han ska älska min fitta:)

    Vid något enstaka tillfälle har jag avslutat på egen hand. Fast det brukar ju faktiskt också vara uppskattat. Att en kåt tjej ligger framför dom och onanerar och jämrar stönar och ber om mer;)

    Tråkigt nog när man pratar med mina väninnor är det långt ifrån alla som gillar att bli slickad och vise versa, att kille inte går ner på henne. Tycker liksom oralsex ingår när man knullar.
  • Sat 27 Feb 2021 01:14
    #26
    1 Lola Montez skrev 2021-02-27 00:59:47 följande:

    Bara för att jag, som jag skrev tidigare i tråden talar om för min partner hur jag vill bli slickad betyder det ju inte att jag inte kan komma på andra sätt. Upptäcker hela tiden nya. Men jag har ju mina favoriter.

    Jag blir kåt av att veta och se i killens ögon att han gillar det. Vill att han ska älska min fitta:)

    Vid något enstaka tillfälle har jag avslutat på egen hand. Fast det brukar ju faktiskt också vara uppskattat. Att en kåt tjej ligger framför dom och onanerar och jämrar stönar och ber om mer;)

    Tråkigt nog när man pratar med mina väninnor är det långt ifrån alla som gillar att bli slickad och vise versa, att kille inte går ner på henne. Tycker liksom oralsex ingår när man knullar.


    Absolut, håller med dig till fullo! Så vill jag ha det.

    Det gäller ju att hitta så många saker som möjligt att uppskatta.

    Vanlig penetrering är najs med men bara för att nudlar är gott så utsluter inte det att grytor är bättre ????
  • parnor­dqvist
    Sat 27 Feb 2021 01:16
    #27
    Balkongsong89 skrev 2021-02-27 00:40:06 följande:

    Jag tror mycket det handlar om inställning. För om jag gillar en tjej mycket så tycker man inte det är äckligt även om det är väldigt fränt smaken. Kan till och med vara extra hett att det är starkt för att man visar sin kärlek/attraktion för den man tänder på.

    Sex är ju ingen ren aktivitet utan man smutsar ju ner sig med varandra. Svett, flytningar, fontäntorgasmer, försatser, hud mot hud friktionslukter och sperma. Spott för en del. Om man vänjer sig vid det så blir det ju som när man vande sig vid att dricka kaffe eller vin. Leder till uppskattning.

    Däremot när jag inte är attraherad av någon. Då kan minsta lilla detalj störa mig. Som annars inte hade påverkat.

    Sen vad gäller slicka fitta, det är väldigt olika för olika tjejer.

    Vissa har jag märkt behöver stimulans på en väldigt specefik punkt på klittan. Därför lufttrycksvibratorer är så bra. För de ger fler zoner att komma på. Sliter inte ut huden heller.

    Det svåra med tjejer som behöver den där exakt stimulansen kan vara att missar man bara för en sekund med tungan så måste allt byggas om från början. Kan bli att de tappar tålamodet då och hellre vill ha kuk. Så föredrar det klit stimulans vid onani istället.

    Träffade en tjej, hon kunde komma på 15 olika sätt/ställen och det gick knappt att göra fel. Finns oerhört större skillnader mellan er tjejer. En del är stora vinnare och andra förlorare i viss mån. Däremot kan nog alla få orgasm. Så gott som. Det känns alltid som man misslyckas när man inte klarar det.

    Sen vad gäller sperman åter igen, det är också en sällsynthetsfaktor precis som snygghet är. Färre som är vackra, färre som sväljer. Man vill på nåt sätt alltid ha det sällsynta i livet för värdet går upp av det. Samma med stor kuk, det är rare och eftertraktat för det mesta.


    Jag förstår, tror jag. Jag ska väl egentligen inte uttala mig alls då jag inte har haft sex och är 49. Det har liksom blivit en låsning, eller rättare sagt, jag är för skygg. Skulle få kraftig ångest av de aktiviteter du beskriver. Otroligt att det finns tjejer som kan komma på 15 olika sätt/ställen. Det jag ser på nätet när kvinnor stimuleras av stora vibratorer, är helt otroligt. De njuter extremt mycket i 20 minuter, kanske mer. Då känner jag den där frustrationen, utklassningen. Manligt sex är nog väldigt tråkigt, finns inga variationer, ingen G-punkt heller. Nej jag tror många män känner sig överkörda i sängen utan att erkänna det. Mannen är klar efter fem minuter, har haft sin sexsekunders, går och duschar. När han återvänder efter en kvart har kvinnan fått sin femte stora orgasm...
  • Sat 27 Feb 2021 01:19
    #28
    Balkongsong89 skrev 2021-02-27 01:14:24 följande:

    Absolut, håller med dig till fullo! Så vill jag ha det.

    Det gäller ju att hitta så många saker som möjligt att uppskatta.

    Vanlig penetrering är najs med men bara för att nudlar är gott så utsluter inte det att grytor är bättre ????


    Älskar mustiga grytor:)

    Det är ju dessutom jäkligt nice när man är kompatibla och hittar nya grejer att tillsammans slänga ner i den goda grytan och bara röra om. :)
  • Sat 27 Feb 2021 01:37
    #29
    1 Lola Montez skrev 2021-02-27 01:19:13 följande:

    Älskar mustiga grytor:)

    Det är ju dessutom jäkligt nice när man är kompatibla och hittar nya grejer att tillsammans slänga ner i den goda grytan och bara röra om. :)


    Aa så najs och när man kan mixa dominans för att båda är lika kåta och frustrerade!
  • Sat 27 Feb 2021 02:48
    #30

    Alfabetsmetoden var ganska välkänd förr, så jag blir förvånad att så många inte vet vad det är. Poängen är INTE att gå igenom alfabetet varje gång, utan att systematiskt ta reda på vad som funkar för just den tjejen - alltså vilken/vilka tungrörelse/bokstavsformation som får henne att tända och komma.

Svar på tråden Slicka fitta