• Stårschan2

Problem att hitta flickvän

Jag blir faktiskt chockad över en del kommentarer här som är så elaka! Jäkla mobbarfasoner.

TS - jag tror också att det kan vara en bra idé för dig att engagera dig i någon form av social hobby, där du kan träffa likasinnade. Nån gjorde sig lustig över att man bara träffar en viss typ av tjejer på vissa ställen, men det kan ju lika gärna vara positivt.

Jag tycker att du har flera attraktiva drag. Fast jobb, ordnat liv och att du skriver korrekt svenska Hjärta är sådant som absolut skulle få mig intresserad om jag var ute på marknaden. Det finns helt säkert någon därute för dig, men du kanske bör fundera på hur du ställer dig till att träffa en ensamstående mamma. Ju äldre man blir, desto större är ju risken/chansen att träffa någon som redan har barn.

De kan bytas ut mot Vi. Dem kan bytas ut mot Oss.
  • Stårschan2
    lejonet87 skrev 2021-02-25 10:50:06 följande:
    Hm. En ensamstående mamma är ju egentligen inget jag önskar. Jag tror på kärnfamiljen.

Jag har själv växt upp i en icke-kärnfamilj och alltid känt mig utanför då jag bara haft halvsyskon och plast-farmor/farfar och allt sådant. Jag önskar ingen att få växa upp så.
    Jag förstår. Det brukar ju sällan vara någons förstahandsval, men bra att ändå ta sig en funderare kring, med tanke på hur verkligheten ser ut.
  • Stårschan2
    mari123 skrev 2021-02-25 13:35:52 följande:
    FAST nog finns det väl både krogar och dansbanor fortfarande om man trivs med det? Då kan man bli bortvald innan man ens hinner tala om vad man heter och har för intressen!
    Är man bra på att dansa så kommer man långt! På dansgolvet är dina moves viktigare än utseendet, och man hinner dessutom prata rätt mycket per dans om man så vill. Så jäkla trist bara att allt sånt kul ligger nere nu.
Svar på tråden Problem att hitta flickvän