Inlägg från: Hin |Visa alla inlägg
  • Hin

Biologisk krigsföring!

PurpleUnicorn skrev 2021-02-24 22:08:55 följande:

Ja ursäkta mig ers höghet för ja inte stavade som du ville :)

Det är stor skillnad på att anse och att inse. Vilket är det du menar?

Ja, jag undrar uppriktigt.
  • Hin
    PurpleUnicorn skrev 2021-02-24 23:33:09 följande:
    Ja tror att du inte har nåt annat att lägga tiden på, därför e du bitter o klagar på allt du ser :)
    Vad snackar du om? Det var ju inte jag som "klagade" först?

Jag frågar därför att orden har helt olika betydelse och det hade varit en intressant tråd / diskussion som jag gärna hade deltagit i. Det fick jag ju inte nu då. Möjligen för att du tror att det var jag som skrev innan det verkligen var jag.

Synd, jag undrade som sagt uppriktigt för att jag ville diskutera med dig.
  • Hin
    Hin skrev 2021-02-25 20:22:38 följande:
    Vad snackar du om? Det var ju inte jag som "klagade" först?

Jag frågar därför att orden har helt olika betydelse och det hade varit en intressant tråd / diskussion som jag gärna hade deltagit i. Det fick jag ju inte nu då. Möjligen för att du tror att det var jag som skrev innan det verkligen var jag.

Synd, jag undrade som sagt uppriktigt för att jag ville diskutera med dig.
    ... och det går ju liksom inte diskutera utan att veta om du verkligen menar "anser" eller "inser" därav frågan.

Om du tror att det är samma sak med olika stavningar rekommenderar jag rättspsyk.
  • Hin
    PurpleUnicorn skrev 2021-02-24 23:33:09 följande:
    Ja tror att du inte har nåt annat att lägga tiden på, därför e du bitter o klagar på allt du ser :)
    Och vidare _ "Bitter och klagar"? Jag sa uttryckligen att jag undrar uppriktigt. Det är alltså motsatsen till att klaga. Jag frågade för att kunna diskutera ämnet, som sagt.
Svar på tråden Biologisk krigsföring!