Inlägg från: Anonym (Förälder) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förälder)

Problem med bonusdotterns mamma

Är han en fantastisk pappa?
    Han träffar sitt barn några gånger i månaden.

Är han en fantastisk man också eller?
    Som har 2 kvinnor under 2 års tid med allt vad det säkert inneburit.
    Så galet äckligt.
    Han låg ju garanterat med er båda också.

Vilket kap.

Mina barns "pappor" är då inget av ovanstående som helt valt bort sina barn.

De är svin.

• Anonym (Förälder)
    Lilant skrev 2021-02-26 09:20:53 följande:
    Sydes i underlivet och fick en infektion i stygnen och hade avslag 1 månad men min man tyckte jag va sexigare än någonsin för jag gett honom ett barn :) 2 veckor efter jag födde så körde vi där bak haha de slutade i ännu mer avslag men vad gör man inte för den man älskar :) vi hade sex en månad efter jag fött och haft sex varje dag fram tills hon nu är 8 månader nu har han börjat jobba å jag är gravid med illamående igen så vi kör en gång i veckan men myser ju ändå på andra sett, sex är extremt viktigt för en fungerande relation annars tappar man ju kärleken, kärlek är nått man gör inte nått man har :)
    Hur är det med intelligensen?
    Man ska inte ha sex under avslag och verkligen inte om det ökar, din man kan inte älska dig speciellt mycket.
  • Anonym (Förälder)
    Lilant skrev 2021-02-28 13:28:43 följande:
    Läs mer noga:) vi hade anal sex om du vet vad det är avslaget slutade efter en månad å då hade vi vanligt sex :)
    Analsex vet jag.

Men oavsett, kunde inte din man klara sig ett tag?
    Hur stark är hans kärlek då?

Du skrev ju att det slutade med ännu mer avslag?
    Var det inte sant?

2 veckor efter jag födde så körde vi där bak haha de slutade i ännu mer avslag men vad gör man inte för den man älskar :)
  • Anonym (Förälder)
    Lilant skrev 2021-02-28 14:08:12 följande:
    Kan ju även gissa att du är en sån där som tvingat sig till ett kejsarsnitt eller att du är man eftersom du inte vet hur avslag funkar :)
    Nope.

Jag är kvinna och har fött 2 barn vaginalt om det nu intresserar dig så himla mycket.
    Skriv upp det någonstans så att du inte glömmer det, gärna bredvid att min man älskar mig så mycket att han bryr sig om min hälsa och därför väntade.

Svar på tråden Problem med bonusdotterns mamma