Inlägg från: Linda4barnsmamma |Visa alla inlägg
  • Linda4barnsmamma
    Mizzi26 skrev 2021-02-27 21:02:04 följande:

Någon som är kunnig eller kan lugna mig?

Jag har sedan jag plussade inte fått starkare sträck. Dom är fortfarande supersvaga och det gör mig sååå rädd. Jag testade med digitalt igår som sa 1-2 veckor. Men alla andra test skymtar man bara ett streck på. Inte ens testa tidigt blir starka. Har fortfarande symtom så känns ju som att hormonerna inte är påväg ner ( kroppsligt ). Är detta normalt? Är det ens möjligt att få 2-3 eller 3+ på ett digitalt då?

Är i vecka 4+4 idag enligt alla appar & jag tempade också så har haft koll på ägglossning osv.

Detta har gjort att all glädje är borta, mannen vill pussa o prata om det hela tiden men jag känner bara att (den är ju ändå död...så skitsamma typ). Så tragiskt :,( och så får man inget besök förens 6 april.. nästan så jag vill fejka ont i magen i mars så dom gör ett vul o ser så allt ser bra ut?

En gång när jag hade plussat (plussade 5 dagar innan BIM) fick också gravid !-2 veckor, jag ville testa varje dag för att se ökningen på testen men det vart inte starkare streck,  jag fick mensen som den skulle sen på mensdagen. 

Hoppas att det inte är så för dig, utan att det är en långsam ökning bara. men ta det lugnt och tänk inte så mycket på testen,
    Jag fick 2-3 veckor nu när jag var 4+2 vet också när jag hade ägglossning. 
  • Linda4barnsmamma
    sallu93 skrev 2021-03-01 18:23:14 följande:

Vi började köpa tidigt efter hand. Men vi var också på tidigt ul med sonen. 

Nu tänkte vi också börja sakta mak så man inte lämnar allt till sista stund. Det som vi köper till sist är typ babyskydd.

VÄlkomna med alla nya!

Tycker det är lite knepigt att hänga med här på FL, så om nån vill va med i en privat grupp på Facebook så skicka inbox åt mig vad ni heter och hur er profilbild ser ut så bjuder jag in er. Ingen kan se gruppen förutom de som är med.

Din sida är privat, vill gärna vara med i gruppen
  • Linda4barnsmamma
    lottaliten skrev 2021-04-22 11:42:07 följande:

Hej igen - någon som vill hjälpa mig med i FB gruppen? Hjärta

jag kan hjälpa dig
    vad heter du på Facebook 
Svar på tråden BF november 2021