BF november 2021
Jag har också BF i november! Är SÅ glad, sambon också och vill berätta för hela världen men vi kommer vänta! Har en dotter på 3 som är bebistokig så jag tror det här kommer bli bra! Hur mår ni?
Jag har också BF i november! Är SÅ glad, sambon också och vill berätta för hela världen men vi kommer vänta! Har en dotter på 3 som är bebistokig så jag tror det här kommer bli bra! Hur mår ni?
Jag mår till största delen ganska bra! En hel del ?mensvärk? dock och ibland känner jag mig illamående, men går snabbt över. Tog en nap idag typ en timme efter jag gått upp haha. Har dock lite lätt ångest, men hormoner triggar lätt den tyvärr. Än så länge har jag den mycket mindre än jag trott jag ska ha så är väldigt tacksam för det.
Hur mår alla ni andra? =)
Ja, det är mitt första! Känns verkligen så overkligt. Vet knappt vart jag ska börja! =)
Tidigt att börja köpa grejor, men det är ju inte gratis så det krävs en hel del planering.
Känner som en tung känsla i underlivet, någon annan som har så? I övrigt trött hungrig
har inte så nu men hade så med sonen, båda i tidiga veckor och sen förstås på slutet. :)
lite obehagligt vill jag minnas