BF november 2021
Hej,
Jag hoppar gärna in här. Jag plussade förra lördagen och är i v 5 (4+5-6). Ena appen har räknat BF till första november och andra till 31 oktober, men jag tror mer på november. Har två missfall i bagaget, ett tidigt i v 6 för snart ett år sedan och ett MA som de upptäckte på KUB i v 13 i september (hade avstannat i v 10 (9+6)) så det tog några dagar innan jag överhuvudtaget tog in detta plusset. Kände mig skeptisk, men sedan vände det och nu har en bra känsla äntligen infunnit sig, vilket är nytt för mig. Det var som att jag redan visste från start de tidigare två gångerna att det skulle gå som det gick. Jag har endast ett par få symptom: extremt andfådd, trötthet och mol/växtvärk. Har inte upplevt något illamående ännu vilket jag tidigare hoppats på att jag ska få göra då jag inte var ett dugg illamående de andra två gångerna, men just nu så känns det som det kvittar, men fråga mig igen om en vecka, då kanske oron är tillbaka och jag önskar att få känna av illamående. Jag ska få träffa min BM första gången nu på måndag då jag ska få täta besök och lite mer ?ompyssling? denna gången då MAt blev utdraget och tog hårt på både kropp och psyke, och jag är så tacksam för det då jag tror att det är vetskapen om detta som gör att jag känner mig så lugn just nu och det är ju en lyx få förunnat när man är i denna sitta, det kan nog alla skriva under på. Har aldrig fått känna lugnet och bara njuta förut. Dock är inte själva inskrivningsbesöket förens 26 mars och då kommer jag vara i v 9. Vet inte varför de skiljer på dessa besöken.