Inlägg från: Sweetpineapple |Visa alla inlägg
  • Sweetpineapple

BF november 2021

Hej!

Jag följer gärna med i denna grupp :) . Jag har äntligen fått ett pluss. Jag och min sambo har gjort IVF och fick positivt nu för ett par dagar sedan, har inte sjunkit in än riktigt då vi försökt aktivt i nästan 2 år utan minsta plus förut.

Jag har 2 barn sedan tidigare relation på 7&9 år så det är länge sedan jag var gravid nu, sambon har inga barn sedan tidigare och är så förväntansfull.

Vi är 31&33 år gamla. Jag har räknat ut ett ungefärligt BF runt 10/11 :)

• Sweetpineapple
    Niila skrev 2021-03-08 07:13:02 följande:

Hej!

Plussade i lördags. BF 15/11. Vill jättegärna vara med här:) Detta är en graviditet efter IVF och då det var sista försöket så satte de in två små flingor på en gång. Så det känns väldigt spännande av en massa olika anledningar:)

Hej Niila, vad roligt med någon mer som gjort IVF. :) Vi gjorde ET 22/2 med en blastocyst och jag testade positivt för knappt en vecka sedan. Så spännande med 2 insatta :) var det 2,3 eller 5dagars?
  • Sweetpineapple
    Niila skrev 2021-03-08 09:57:05 följande:

Åh då satte du in samma dag som jag plockade!:) Vad kul! Två tvådagars<3 Du då?Lustigt med namnet förresten;) Jojo, ananas har det käkats i mängder här;) Och bisolvon och melatonin och Q10;)

En femdagars fick jag. Och 2 till frysen. Aha. Men då är vi inte mer än några dagar från varandra ju :) Jag förstår inte riktigt hur man räknar beräknad FL med IVF, men har officiell testdag på onsdag så ska fråga då tänkte jag :)

Jasså det har du ;) Jag valde namnet utifrån att ananas är symbol för infertilitet/IVF (läst nånstans).
Svar på tråden BF november 2021