Bebis2021 skrev 2021-03-12 22:12:02 följande:
Tack för din omtanke och beklagar att du också behövt genomgå ett missfall
Låter klokt gällande testande, jag plussade på vad jag tror var några dagar före bim (trodde då jag testat på bim men började räkna och insåg att det nog var någon dag kvar till bim då) och fick otroligt svagt, så var givetvis tvungen att kolla så de ökade men nog har det satt griller i huvudet så man undrar om de är som de ska, har alltid tidigare fått så tydliga plus direkt men men kan ju ha räknat fel med äl å bim osv.
Menar du att du hade minst symtom den grav som blev missfall? Ja allt detta oroande man ska känna alltså
Ska du göra något tidigt ul?
Tvärtom, hade alla symptom man kan tänka sig så det missfallet kom väldigt oväntat. Nog för att man vet att många graviditeter tyvärr slutar så, men inbillade mig att jag hade oddsen på min sida som jag mådde. Tji fick jag. Jag tycker ändå jag är väldigt lyckligt lottad, för därefter har jag fått tre barn på tre graviditeter.
Något tidigt vul/ul är nog inte aktuellt. Det blir till att vänta på KUB. Tills dess försöker jag tänka att varje dag utan blödning är en framgång.