Inlägg från: Marmorbord |Visa alla inlägg
  • Marmorbord

BF november 2021

Hoppar in här:) Mf 1/2 & gravid 15/2 på ett försök.. Iom jag kände graviditet & fick micro nidblödning så gick jag på tidigt vul & läkaren ville skicka mig på utomkvedshavandeskapsutredning... Jag sa nej då jag endast varit gravid i ca 2 v & tänkte att embryo ej syns så tidigt( får skylla mig sj). Ska dit igen 17/3 för att se om där finns graviditet på rätt plats... Nervös väntan då läkaren lät så säker först... Bf 8/11, vecka 6,5+5 nu & är så trött & lite illamående under dagarna.. :)

• Marmorbord

Bacon89: Vilken historia, aj mitt hjärta:( Maramba: Beklagar mf. Jag hade ett precis (1/2) inte kul. Jag blev dock gravid 2 v efter. Var på andra vul idag & läkaren hittade en graviditet minsann ,6mm stor, v 6+1. Nu ska man svettas till vecka 13 då den "osäkra" tider är förbi. Jag har sån jobbig nästäppa, är väl pollen.. Mår lite småilla hela dagarna vilket får mig att äta mest gosaker, känner mig svullen, humörsvängningar, cravings på pepsi max, cola zero, äpple päron salami.. Mådde inte illa en gång med flickan jag har idag. Kanske pojke, hoppas:)! Trevlig kväll

Svar på tråden BF november 2021