• UppsatsMaria

    Lufttrycksvibratorer masteruppsats

    Hej! Maria heter jag!


    I skrivande stund arbetar jag på min masteruppsats i genusvetenskap, och jag söker personer att intervjua som är över 18 år och som har erfarenhet av att ha använt eller som använder en lufttryckvibrator. Vilket märke lufttrycksvibratorn har spelar ingen roll.


    Masteruppsatsen, som skrivs vid den genusvetenskapliga institutionen vid Lunds universitet, kommer med bakgrund till de debatter som cirkulerat kring den hypade men också ifrågasatta sexleksaken lufttrycksvibratorn, att centrera användarnas egna ståndpunkter och erfarenheter gällande lufttrycksvibratorer. Jag söker alltså dig som har lust att dela med dig av dina tankar, känslor och kroppsliga erfarenheter gällande lufttryckvibratorer. På ett mer övergripande plan ämnar studien redogöra för teman så som sex, sexualitet, könsnormer och maktstrukturer.


    Intervjuerna kommer huvudsakligen att ske via Zoom eller telefon och kommer vara i cirka en timme (men jag är flexibel). Som deltagare i studien kommer du att tilldelas ett fingerat namn.  


    Intervjuer kommer löpande att hållas under mars månad.


    Är du intresserad av att bli intervjuad, eller vet du om någon som du tror skulle kunna vara intresserad av att bli intervjuad? Hör av dig! Du når mig på min mail: [email protected], eller i ett privat meddelande här på Facebook.


    Vill du komma i kontakt med min handledare Bolette Frydendahl Larsen så kan hon kontaktas på följande mailadress: [email protected]


    Hoppas vi hörs!


    Maria  


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-03-18 13:31
    .
Svar på tråden Lufttrycksvibratorer masteruppsats