• Anonym (L.p)

    Är ja bög

    Tjena är ny här undrar om ja är bög för när ja ska ligga med min sambo som ja.älskar så mycket.men min penis blir inte hård men när ja är själv vaken ohon lalt sig så kollar ja på trans porr shemaleS o män me jätte kukar o då blir ja kåt o hård o ja har än fetisch det är strumpbyxor finns inget sexigare me än hård penis i strumpbyxor det gör .Mig as kåt o ja bar skakar så låt blir ja är ja bög eller är ja bara nyfiken på att få sug kuk o runka än jätte för det är det .är de min fantasi handlar om ja tjata me än super het trans för länge sen o det sluta me att hon fick mig att runka av mig för henne o hon snacka dirty o ja hade sån stå kuk att.ja kom 3ggr på raken o ja skämdes kände mig skamsen o ja har inte haft sån stå kuk eller vart så kåt på länge va gör man mig se

    Nge

  • Svar på tråden Är ja bög
  • Anonym (Transan)

    Tja !

    Du är säkert Bi iallfallCool. Synd att du inte tänder på din fru, men du kanske ska leva lite och testa. Men om du gillar de för mycket och blir kär gör slut med din fru. Lycka till!

  • Anonym (Kim)

    Sök hjälp. Du mår inte bra med dina skam och skuldkänslor. Du måste få hjälp att reda ut dina tankar. Acceptera vad du är oavsett sexuell läggning. Fantasier ska man ha och njuta av dem.

    Du blir på tok för nervös när du ska ha sex med din fru.

    Ni måste ha gemensam njutning som mål. Jag antar att ni inte pratar om sex och intimitet. En bra början är att ni båda är trygga i er egen sexualitet. Kommunikation är alltid the key.

Svar på tråden Är ja bög