Inlägg från: Anonym (Neo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Neo)

Får bankmannen uppge sånt?

Anonym (H) skrev 2021-03-02 21:27:29 följande:

Nej jag har aldrig gett något medgivande. Att han ser mina inkomster är en sak, men katastrofen är ju att han också fick veta att jag regelbundet för över till ett annat konto. Inget kan hu göra det ogjort.

Men då kanske det är dags att ta steget nu? Det kommer alltid vara svårt. Du ska inte slösa med er tid, man har inte hur många år som helst
  • Anonym (Neo)
    Anonym (Ja) skrev 2021-03-03 07:43:09 följande:

Barnbidrag är till för att försörja barnen, det ska gå till utgifter för barnen, och då inte bara säsongskläder utan även mat och husrum, el etc.

Barnbidraget är inte villkorat, det finns inga krav eller bestämmelser kring hur man använder pengarna.
  • Anonym (Neo)
    Anonym (H) skrev 2021-03-02 19:32:02 följande:

Vi har en personlig bankman.

Jag har ett hemligt sparande som min man inte visste om, jag har inte heller berättat om det för bankmannen. Häromdagen fick min man ett mail från bankmannen och där stod mitt sparande med!? Så nu vet han om det mot min vilja.

Har det här verkligen gått rätt till!? Jag hade ingen aning om att hen skulle göra något sånt, vi har ju egna konton tom.

Det låter konstigt. Jag tror din man har öppnat post som varit adresserad till dig, vilket är olagligt.
Svar på tråden Får bankmannen uppge sånt?