Får bankmannen uppge sånt?
Men vad menas med "hemligt som inte ens bankmannen visste om"? Är det på samma bank kan väl bankmannen se alla dina aktiviteter där? Vet ej om de kan se saker på andra banker.
Men vad menas med "hemligt som inte ens bankmannen visste om"? Är det på samma bank kan väl bankmannen se alla dina aktiviteter där? Vet ej om de kan se saker på andra banker.
Jag tjafsar inte och vet inte ens om det har med lånet att göra, det var bara en gissning eftersom jag inte fått infon själv. 
Ja jag vet vad som sades och det var inget om att min man skulle få detaljer om mitt konto.
Men är det inte ändå så att du måste dela med dig hälften av de här pengarna när ni skiljer er i alla fall?
Ts har ju redan svarat att hon är medveten om att hon behöver pengar omedelbart för att klara sig när /om hon separerar. Boutredning tar tid och hon verkar säker på att mannen kommer göra situationen svår för henne under tiden.
Och mannen måste dela med sig av sina. 
Det hjälper ju dock inte TS om mannen förhalar det.
Nej man behöver inte ge bort 25.000 i det fallet. Man har sina egna pengar till den dag bodelningen sker, det är då man tittar på den faktiska summan på kontona.
Nu är jag osäker på om jag förstår vad du menar korrekt, rätta mig om jag snackar gojja. Men när det görs en bodelning så kollar juristen/juristerna ett visst antal månader bakåt så att det inte, strax innan skilsmässan, har varit en massa trafik mellan konton, överföringar (gåvor) till gamla mamma, och såna saker. Isf ska de pengarna/ägodelarna ingå i bodelningen.
Och det var ju inte "sparkontot" han såg, utan att jag regelbundet för över pengar, så då hade han väl sett det ändå.