Cheferna Särbehandlat kollega
Hej!
Jag har något i mitt liv som jag känner tar sjukt mycket kraft och sover dåligt pga det.
Det är så att vi är en arbetsgrupp och vi funkar bra ihopa. Jag är en person som är drivande, produktiv och får saker till att hända. Men av någon anledning ser inte cheferna detta utan de kan gnälla på visa saker.
Jag är inte människan som alltid är glad, sprallig, skrattar och har ett leende på läpparna oavsett vad. Jag är ärlig, vissr känslor tydligt och fjäskar aldrig.
Har en kollega som är motsatsen till mig och är så sjukt fjäskig och har mycket karisma, cheferna älskar denna person . Men denna person gör inte ett skit på jobbet, sitter alltid ner och gör oftast inget. Men ändå höjer cheferna denna person till skyarna och ger massa beröm. De (cheferna ) har inte hela bilden på hur vi jobbar.
Alla tycker att denna person särbehandlas, vi andra blir inte hyllade trots att vi gör ett sjukt bra jobb.
Detta stör mig som fan och känner att jag måste byta arbetsplats, men finns inga jobb just nu inom mitt yrke att söka.
Känner mig så sjukt nedstämd och ouppskattad och fattar inte hur cheferna resonerar när de egentligen har allt framför sig.
Vet inte vad jag vill med detta, kanske bara gnälla lite .