Fel auditsiffra?
Vad spelar det för roll? Såg att jag fått 1 på min auditsiffra i journalen. Fick aldrig fylla i formuläret då jag i princip inte dricker alkohol alls nu vilket jag svarade. Men skulle jag ha fyllt i det (googlade upp det när jag blev funderande på vad det var för siffra) så skulle jag fått 3 p tror jag eftersom jag när jag var yngre och på en annan plats i livet hade en period när jag drack lite mer så en i familjen frågade om det var så klokt. (Fattar jag det rätt borde jag då fått 2 p till på formuläret pga nån av de sista frågorna.)
Det var länge sen nu och det har bara blivit så med åren helt enkelt att jag valt alkoholfritt istället. Mår bättre av det helt enkelt och gillar att alltid vara fräsch i huvudet. Är inte absolutist, kan ha det i mat och så, men jag har bara landat i att jag trivs bäst såhär. Men - skulle detta kunna ge mig problem i framtiden om jag vid en kommande graviditet skulle fylla i det och då få 3 p? Dvs att det skulle se ut som jag ökat i poäng även om jag inte ändrat ett dugg i mitt beteende mot nu (och många år tillbaka).
Jag fyllde alltså inte i något fel nu eller for med osanning, utan fick aldrig nåt att fylla i, bara en siffra efteråt.