• Sopkvasten

    *bild* Har jag ägglossning nu?

    Hej!

    Jag har en cykel på ca 28 dagar. Haft koll på flytningarna och idag har jag skolboksexemplet på ägglossningsflytningar. Är på dag 12 i cykeln nu.

    Testet nyss är det starkaste av de tre på bilden. Tror ni att äl är nu eller kan det vara så att det blir ännu starkare imorgon och att äl är om ytterligare några dagar?

    Aldrig testat stickor förut.

    Vet att det såklart är olika och att jag får vänta och se men det vore intressant att höra hur det var/är för er.

    Stort tack på förhand!

  • Svar på tråden *bild* Har jag ägglossning nu?
  • Anonym (Y)

    Ser inte positivt ut, men ganska nära! Ta 2 gånger/dag nu när det är så nära, ibland missar man stegringen.

    Rekommenderar annars appen premom där du kan lägga in bilder på testerna så avgör appen när du har ägglossning.

  • Sopkvasten
    Anonym (Y) skrev 2021-03-05 13:06:48 följande:

    Ser inte positivt ut, men ganska nära! Ta 2 gånger/dag nu när det är så nära, ibland missar man stegringen.

    Rekommenderar annars appen premom där du kan lägga in bilder på testerna så avgör appen när du har ägglossning.


    Tack för svar! Är kanske något starkare idag men inte så mycket. Kanske inte blir starkare heller, tiden får utvisa :) Vissa verkar ju få superstarkt vid äl och andra ungefär som jag har nu, därav att det är så svårt att veta... :)
  • Aliona

    Om strecken inte är lika starka så är inte testet positivt. Får du inte starkare streck så dubbelkolla instruktionerna. En del test ska man ta på morgonen, en del inte förrän man varit uppe några timmar. Och se till att du inte druckit eller kissat innan testet.

Svar på tråden *bild* Har jag ägglossning nu?