Vilken kroppsstorlek föredrar du som man hos kvinnor?
Rent utseendemässigt, vad föredrar du som man? Vad tycker du är snyggast/mest attraktivt?
Rent utseendemässigt, vad föredrar du som man? Vad tycker du är snyggast/mest attraktivt?
Det hade varit bättre om du haft BMI mått istället. Då alla har olika definitioner av vad smal, normal och mullig är....
Jag föredrar tjejer mellan 16-20 i BMI.
Vilket jag klassar som smala men inte extremt smala.
Det hade varit bättre om du haft BMI mått istället. Då alla har olika definitioner av vad smal, normal och mullig är....
BMI säger inte allt. När jag har bmi 23,5 är jag smal. Då sticker nyckelbenet ut rejält, jag har helt platt mage och höftbenen sticker ut. Jag får tom skavsår av höftbenen för det finns inte en gnutta fett kvar där. Jag har då storlek xs eller small på kläder och har tom handlat kläder på barnavdelningen.
Jag tycker att en kvinna som är har normalvikt men lite åt nått kilo extra signalerar välmående.
Visst enligt bmi är jag inte smal men jag är knappast överviktig när jag har XS eller Small på kläder. Går jag ner till bmi på 21-22 börjar folk fråga om jag är sjuk... Det har inget att göra med hur mitt skelett är utformat. När jag var 18 år var jag rundare med bmi 18 än nu när jag är 40+ och har bmi 23,5. Kroppen förändras helt enkelt med åren. Mycket bättre att mäta med måttband än använda bmi.
Jag skulle nog säga att så länge de orkar med ett normalt dagliv och kvällsliv, så föredrar jag en kvinna som är tillfreds med sin kropp och vågar njuta av den.
Jag föredrar tjejer mellan 16-20 i BMI.
Vilket jag klassar som smala men inte extremt smala.