Vilken kroppsstorlek föredrar du som man hos kvinnor?
Rent utseendemässigt, vad föredrar du som man? Vad tycker du är snyggast/mest attraktivt?
Rent utseendemässigt, vad föredrar du som man? Vad tycker du är snyggast/mest attraktivt?
BMI säger inte allt. När jag har bmi 23,5 är jag smal. Då sticker nyckelbenet ut rejält, jag har helt platt mage och höftbenen sticker ut. Jag får tom skavsår av höftbenen för det finns inte en gnutta fett kvar där. Jag har då storlek xs eller small på kläder och har tom handlat kläder på barnavdelningen.
Det skulle vara intressant med följdfrågan vilken kroppsform männen själva har
Jag är vältränad (kvinna) och jag vill ha en vältränad man
Jag har svårt när helt otränade män tar kontakt med mig på grund av min kropp. Om de tog kontakt för att vi hade samma intressen, värderingar och att de tyckte att jag var en bra människa så vore det ju en sak men jag blir trött på att de tror att jag vill ha en kille med ölmage när jag själv har träning som intresse.
Tänker jag fel?
För det första så väljer man troligtvis lite utifrån sina egna förutsättningar. Är man själv överviktig så väljer man troligen någon som ligger på samma nivå.
Sen måste det ju sägas att jag har svårt att tro att tanterna här på FL har svårt att hålla sig borta från omröstningen. Så jag tror det är svårt att få en omröstning som bara vi män röstat i och då blir den självklart missvisande.
För det första så väljer man troligtvis lite utifrån sina egna förutsättningar. Är man själv överviktig så väljer man troligen någon som ligger på samma nivå.
Sen måste det ju sägas att jag har svårt att tro att tanterna här på FL har svårt att hålla sig borta från omröstningen. Så jag tror det är svårt att få en omröstning som bara vi män röstat i och då blir den självklart missvisande.
Jag har svårt när helt otränade män tar kontakt med mig på grund av min kropp. Om de tog kontakt för att vi hade samma intressen, värderingar och att de tyckte att jag var en bra människa så vore det ju en sak men jag blir trött på att de tror att jag vill ha en kille med ölmage när jag själv har träning som intresse.
Tänker jag fel?
Tänker jag fel?
Jag tränar rätt så mkt, har bmi runt 21, låg under 20 ett tag men då tyckte min man att det var i smalaste laget. Jag vill också ha en partner som är lika dedikerad (och det har jag nu). En vältränad men inte smaltränad manskropp är väldigt sexig. Min man är lite för grov nu tycker jag (185cm 105kg ca) men runt 95kg är han som snyggast. En smal/senig löparkropp tänder mig inte, och direkt avtändande är pappakroppen och ölmagen.
Jag föredrar aktiva tjejer/kvinnor, sedan spelar det ingen roll om det går lite upp eller ner från normalkurvan, båda typerna kan vara lika fina.
Samma här