• Fri 12 Mar 2021 10:14
    1259 visningar
    40 svar
    40
    1259

    Vilket namn är vackrast?

    Vilket namn är vackrast, Elvira eller Isabelle?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket namn är vackrast?
  • Fri 12 Mar 2021 22:03
    #1
    +2

    Elvira är 1000ggr snyggare än isabelle

  • Anonym (Be)
    Fri 12 Mar 2021 22:06
    #2
    -2

    Får säga Isabelle trots att jag hade en riktigt bitchig klasskamrat som hette så. Elvira låter som något en elak häxa eller trollkvinna skulle kunna heta.

  • Anonym (Leoni­e)
    Fri 12 Mar 2021 22:30
    #3
    +2

    Trodde vi hade bestämt oss för Leonie för din dotter baserat på tidigare trådar. Men ja, det är ju din dotter och jag är bara en snubbe på internet som inte har någon som helst relation till er egentligen, så din åsikt väger väl lite tyngre än min i frågan kanske.

    Utav dem, Isabelle. Men välj hellre Leonie.

  • Sat 13 Mar 2021 09:31
    #4
    Anonym (Be) skrev 2021-03-12 22:06:53 följande:

    Får säga Isabelle trots att jag hade en riktigt bitchig klasskamrat som hette så. Elvira låter som något en elak häxa eller trollkvinna skulle kunna heta.


    Tack för svar. Vilka namnförslag har du om du inte gillar dessa? Storasyster heter Elise och det får gärna flyta på fint när man säger namnen ihop :)
  • Sat 13 Mar 2021 09:39
    #5
    Anonym (Be) skrev 2021-03-12 22:06:53 följande:

    Får säga Isabelle trots att jag hade en riktigt bitchig klasskamrat som hette så. Elvira låter som något en elak häxa eller trollkvinna skulle kunna heta.


    Tack för svar. Vilka namnförslag har du om du inte gillar dessa? Storasyster heter Elise och det får gärna flyta på fint när man säger namnen ihop :)
    Anonym (Leonie) skrev 2021-03-12 22:30:59 följande:

    Trodde vi hade bestämt oss för Leonie för din dotter baserat på tidigare trådar. Men ja, det är ju din dotter och jag är bara en snubbe på internet som inte har någon som helst relation till er egentligen, så din åsikt väger väl lite tyngre än min i frågan kanske.

    Utav dem, Isabelle. Men välj hellre Leonie.


    Leonie gick bort som alternativ för oss när du skrev i andra tråden att det är en känd porraktris som heter så. Vi velar vilket namn som känns bäst ihop med Elise helt enkelt.
  • Anonym (Be)
    Sat 13 Mar 2021 09:43
    #6
    Sajli skrev 2021-03-13 09:31:23 följande:
    Tack för svar. Vilka namnförslag har du om du inte gillar dessa? Storasyster heter Elise och det får gärna flyta på fint när man säger namnen ihop :)
    Nej alltså Isabelle är faktiskt ganska bra, tycker ni ska köra på det. Det ska ju inte eventuella klasskamrater från en anonym internetanvändare förstöra.

    Elise är fint, hmm ska se....

    Emilia
    Alicia
    Linnéa
    Lovisa

    Äh jag vet inte, svårt det där. Kör på Isabelle.
  • Anonym (Leoni­e)
    Sat 13 Mar 2021 09:48
    #7
    +1
    Sajli skrev 2021-03-13 09:39:31 följande:
    Tack för svar. Vilka namnförslag har du om du inte gillar dessa? Storasyster heter Elise och det får gärna flyta på fint när man säger namnen ihop :)
    Anonym (Leonie) skrev 2021-03-12 22:30:59 följande:

    Trodde vi hade bestämt oss för Leonie för din dotter baserat på tidigare trådar. Men ja, det är ju din dotter och jag är bara en snubbe på internet som inte har någon som helst relation till er egentligen, så din åsikt väger väl lite tyngre än min i frågan kanske.

    Utav dem, Isabelle. Men välj hellre Leonie.


    Leonie gick bort som alternativ för oss när du skrev i andra tråden att det är en känd porraktris som heter så. Vi velar vilket namn som känns bäst ihop med Elise helt enkelt.
    Shit...sorry. Var inte meningen att ta bort det. Det är ett fint namn. Om det hjälper så är porraktrisen (Leonie Pur) mer åt det söta hållet än det porriga och spelar in bara med sin pojkvän. Kanske skall sluta prata om porr i dina namntrådar, hjälper inte till.

    Men Leonie är ett jättefint feminint namn. Låter fint att säga, är annorlunda men känns inte konstigt. Elise passar bra ihop med Leonie.
  • Anonym (Anna)
    Sat 13 Mar 2021 09:59
    #8
    Sajli skrev 2021-03-13 09:31:23 följande:
    Tack för svar. Vilka namnförslag har du om du inte gillar dessa? Storasyster heter Elise och det får gärna flyta på fint när man säger namnen ihop :)
    Uttalar ni namnet som "Eliis" eller "Elise"?
  • Sat 13 Mar 2021 10:13
    #9

    Får intrycket att ni gillar namn med lite fransk touch. Här är några förslag från franska topp 100 förra året som jag tycker passar (Elise var på plats 71 i Frankrike förra året):

    Juliette, Clara, Leah, Lily, Amelia. Snarlika Amelie passar också med Elise.

  • Sat 13 Mar 2021 10:23
    #10
    -1 +2

    Elvira <3 Smeknamn Vira. Så fint!

Svar på tråden Vilket namn är vackrast?