Inlägg från: Anonym (fit) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fit)

Träna sig till viktnedgång hur? Beredd att kämpa hårt som fan

Gör en fullständig läkarundersökning där dom testar allt för att utesluta att det är något fel på kroppen.

Därefter är det enkla svaret att du äter för mycket om du är överviktig. Sen om man följer någon specifik bantningskur eller inte är irrelevant.

Träning ökar förbränningen och är nyttigt men i slutändan hamnar det ändå på hur mycket du får i dej och hur mycket du förbränner, kaloriräknarprogram är ingen måttstock för alla då vi förbränner olika.

• Anonym (fit)
    Anonym (maten funkar inte) skrev 2021-03-15 19:57:30 följande:

Mycket olika. Just nu har jag då gett upp på att mixtra med maten så jag följer inget just nu utan äter vad, hur och när jag vill.

Idag har jag ätit:

Frukost: 2 rasker med smör. Ena med 2 salamiskivor och andra med en skinkskiva. 

Senare, vet inte vad klockan var, så åt jag några bitar fryst mango.

Jag ska äta middag snart också, när jag kommer till skott. Det blir antingen kyckling eller kassler men det är allt jag vet just nu.

Igår åt jag:

Frukost: ett glas yoghurt med frysta hallon och mango, ett knäckebröd med leverpatej.

Senare åt jag en belvita

Någon gång efter det åt jag en färdig fiskgratäng

Till middag åt jag köttfärsröra bestående av köttfärs, lite kryddor, majs, avokado, lök, spenat, ruccola, zucchini. Pasta till och creme fraiche och ost på toppen.

Olika människor förbränner olika som sagt.

Men ovan äter jag som en fysiskt arbetande samt gymmande person..
Svar på tråden Träna sig till viktnedgång hur? Beredd att kämpa hårt som fan