Inlägg från: Anonym (en till) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en till)

Träna sig till viktnedgång hur? Beredd att kämpa hårt som fan

Anonym (maten funkar inte) skrev 2021-03-15 19:57:30 följande:
    Mycket olika. Just nu har jag då gett upp på att mixtra med maten så jag följer inget just nu utan äter vad, hur och när jag vill.

Idag har jag ätit:
    Frukost: 2 rasker med smör. Ena med 2 salamiskivor och andra med en skinkskiva. 
    Senare, vet inte vad klockan var, så åt jag några bitar fryst mango.
    Jag ska äta middag snart också, när jag kommer till skott. Det blir antingen kyckling eller kassler men det är allt jag vet just nu.

Igår åt jag:
    Frukost: ett glas yoghurt med frysta hallon och mango, ett knäckebröd med leverpatej.
    Senare åt jag en belvita
    Någon gång efter det åt jag en färdig fiskgratäng
    Till middag åt jag köttfärsröra bestående av köttfärs, lite kryddor, majs, avokado, lök, spenat, ruccola, zucchini. Pasta till och creme fraiche och ost på toppen.
    Lite luddigt, vill du skriva mer specifikt om mängderna köttfärs grönsaker och fiskgratäng till exempel?

Du skulle ju kunna skriva lite matdagbok här några dagar så vi får ett hum? Och då äta som du brukar och känner för.

För övrigt tänker jag att du borde bli erbjuden mer hjälp av vården när du har såpass de problem som du har. Rycker de bara på axlarna och önskar lycka till menar du?
Svar på tråden Träna sig till viktnedgång hur? Beredd att kämpa hårt som fan