• Mon 15 Mar 2021 13:17
    1572 visningar
    102 svar
    102
    1572

    Bim April

    Hej och välkomna till bim April tråden ????

    Detta blir vårat andra försök efter uttag av spiral 8/2 i år.

    Vi har 3 barn sedan innan och försöker nu skaffa en sladdis.

    Lycka till allihopa ????????

  • Svar på tråden Bim April
  • Mon 15 Mar 2021 14:04
    #2

    Här kommer en bim lista där alla som vill han lägga till sig ????

    Bim april 2021

    Primo 7/4

  • Mon 15 Mar 2021 22:22
    #6

    Men oj såg nu att det blev massa ??? När jag la till smiley, konstigt. Så det är smileys egentligen där alla ???? Är

  • Thu 18 Mar 2021 08:28
    #8
    Hoppas2022 skrev 2021-03-17 07:34:23 följande:

    Just som man ska starta bebisverkstad så har kroppen blivit ur balans. Jag hade BIM enligt sista mens nu på söndag 21:e men ägglossningen kom tidigare och har därför BIM imorgon. Men fick konstigt nog mens i måndags, började med spottings och sen började blöda rikligt. Men natten mellan måndag och tisdag så slutar jag blöda helt. Fick spottings igår förmiddag och därefter inte en enda droppe. Har haft stark mensvärk, starkare än vanligt. Stark mensvärk hade jag fram till BIM i min senaste graviditet så nu får man ju förhoppningar men samtidigt är jag orolig att det är åldern som tar ut sin rätt nu, kanske början på klimakteriet :( Detta har aldrig hänt mig förr, kroppen brukar gå som en klocka på en 28 dagars cykel. Ska göra ett nytt test om jag inte börjar blöda igen idag, hoppas på det bästa.


    Har du testat dig? Hoppas du är gravid
  • Thu 18 Mar 2021 11:33
    #10
    Hoppas2022 skrev 2021-03-18 11:06:14 följande:

    Tack:) hoppades med men mensen brakade loss i morse. Känns ända skönt, var lite orolig för intåg av klimakteriet med tanke på att jag redan har svårt att bli gravid.


    Tråkigt med mensen, nu hoppas vi på bättre lycka denna gång.

    Jag är också orolig att jag är för gammal, jag är 36 år.

    Vi har också svårt att bli gravida.

    Mannen fick domen för flera år sen att han inte skulle kunna göra mig gravid då hans kvalitet på spermierna va så dåliga.

    Men sen en dag så blev jag gravid och vi har lyckats få 3 barn trots domen.

    Men yngsta är nu 7 år och jag hoppas det funkar en gång till
  • Thu 18 Mar 2021 20:15
    #12
    Hoppas2022 skrev 2021-03-18 16:25:22 följande:

    Fantastiskt att ni ändå lyckats få tre barn :) När vi gjorde fertilitetsutredning så fick vi ?oförklarlig barnlöshet? så de hittade inget fel på oss. Det är ju positivt men samtidigt jobbigt att inte veta varför man ändå har så svårt att bli gravid. Jag är 37 år så man är ju orolig att det inte blir lättare med åldern. Och denna gång har jag inte 10 år på mig att bli gravid. Vi kommer enbart försöka två år sen får det vara så om det inte blir tills dess. Gör ni något särskilt för att öka fertiliteten nu?


    Vi äter båda zink och folsyra, det åt mannen dom andra gångerna när det funkade. Vi försökte i 3 1/2 år med första men sen kom dom andra tätt
  • Tue 23 Mar 2021 22:12
    #13

    Nu går jag och väntar på att jag ska få positivt på äl test, jag trodde jag skulle få det idag men så blev det inte. Jag vet ju inte än hur min cykel är efter jag tog ut spiralen i feb, men vi myser på ändå så vi inte missar nåt

  • Tue 23 Mar 2021 22:12
    #14

    Nu går jag och väntar på att jag ska få positivt på äl test, jag trodde jag skulle få det idag men så blev det inte. Jag vet ju inte än hur min cykel är efter jag tog ut spiralen i feb, men vi myser på ändå så vi inte missar nåt

  • Thu 25 Mar 2021 07:26
    #20

    Är det nån som testar med ägglossningstest?

    Jag har stickor från testlagret sen köpte vi clearblue avanced digital. Clearblue ska man testa med morgon urin så det gjorde jag men det visade låg fertilitet sen mitt på dagen testade jag med en sticka då dom ska testas med då och den hade börjat stegra så strecken va nästan lika starka och jag fick ganska ont i ryggen och tjejmagen igår kväll. Så då tänkte jag att då borde clearblue ha hög eller Max fertilitet nu på morgonen men det är fortfarande låg fertilitet.

    Vilket ska man då lita på?

    Jag ska testa stickan senare idag

  • Thu 1 Apr 2021 13:08
    #41
    Stjärnhimmeln skrev 2021-04-01 07:15:23 följande:

    Jo men hej skengravid ???? Svullen, molvärk till och från sen i måndags typ, igår illamående på em... jag som knappt har symtom alls vid graviditet ... eller iallafall inte haft med de andra två. Planerar test på söndag, om ingen mens hinner dyka upp....


    När har du bim?
  • Sun 4 Apr 2021 13:37
    #57
    +1
    Stjärnhimmeln skrev 2021-04-04 12:49:58 följande:

    Bim-2 idag och pga väldigt konstigt mående så tog jag ett testa tidigt test idag... Negativt så långt ökat kunde nå. Känns som om mensen lär komma inom ett par dagar så det blir nog att satsa på nästa månad för vår del. Men jag hänger kvar tills tant röd knackar på dörren.

    Hur går det för er andra?


    Jag är på Bim-3 tror jag idag så tänkte testa i morgon bitti. Men känns hela tiden som mensen ska komma.

    Jag vet inte än hur min kropp funkar efter jag tog ut spiralen i februari, har bara haft en riktigt mens än.
  • Mon 5 Apr 2021 09:20
    #60


    Jag är helt skakis, jag trodde verkligen inte det skulle gå än på länge.

    Jag är såå lycklig.

    Lycka till ni andra också
  • Tue 6 Apr 2021 01:09
    #71
    Anonym (Hoppas) skrev 2021-04-05 10:58:56 följande:

    Får nog börja tro på?t nu, starkare streck idag. :) Lycka och förhoppning om att det vill stanna kvar.

    Grattis

    Lycka till alla!


  • Tue 6 Apr 2021 01:11
    #72
    primo skrev 2021-04-06 01:09:09 följande:

    [/quote]

    [quote=81051773][quote-nick]primo skrev 2021-04-06 01:09:09 följande:[/quote-nick]


    Anonym (Hoppas) skrev 2021-04-05 10:58:56 följande:

    Får nog börja tro på?t nu, starkare streck idag. :) Lycka och förhoppning om att det vill stanna kvar.

    Lycka till alla!


    Grattis
Svar på tråden Bim April