• YKY

    Syskonförsök via regionen (FET), tidigy ultraljud?

    Hej!

    Vi planerar för syskonförsök i april efter en del om och men kring om vi borde vänta så att jag vaccinera mig eller inte. Nu när vaccinationsprpgrammet verkar bli försenat känns vårt val att köra bra ändå.

    Vi har sju embryon i frysen på Sahlgrenska, så vi är hoppfulla. Är det någon mer som påbörjat/ska påbörja syskonförsök i vår, eller gjort syskonförsök? Hur känns det/hur har det gått?

    Jag undrar om man vid syskonförsök får göra ett tidigt ultraljud vid ev graviditet?

  • Svar på tråden Syskonförsök via regionen (FET), tidigy ultraljud?
  • Snöoväder

    Vad roligt, såg att det var en tid sedan du startade tråden hur har det gått?

    För oss går det trögt med syskon försök. Under 1 års tid har vi gjort 2 äp med återföring och en fet. Men alla har blivit negativa.
    Har 5 blasto i frysen, men antagligen så krockar äl med helg eller så har jag ingen äl eller för tunn slemhinna. Så går trögt mellan försöken här..

    Första barnet gick på första försöket, dock inget till frysen då. Så lite snopet när man får kämpa såhär den här gången... Men jag hoppas att vi lyckas någon dag och vet att det kommer vara värt allt detta!

Svar på tråden Syskonförsök via regionen (FET), tidigy ultraljud?